پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در شازند

نزدیک به ۲ هزار قلم انواع لوازم آرایشی غیر بهداشتی از یک کارگاه غیر مجاز در شازند کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند خبر پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در شازند را به صورت زیر تشریح کرد.

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان شازند بر اساس دریافت گزارشی مبنی بر تولیدغیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی در یک واحد مسکونی در شهر مهاجران این شهرستان، بلافاصله اقدامات لازم را دراین زمینه آغاز کردند.

مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان شازند پس از شناسایی این کارگاه و هماهنگی قضائی در بازرسی از آن یک هزارو ۹۱۸ قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی غیر بهداشتی کشف کردند.

این کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل فعالیت بدون مجوز و تولید غیر بهداشتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بر اساس دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با قدردانی از مشارکت فعال و اثر گذار مردم با پلیس در پیشبرد موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.