هاشم صفی الدین: در همه موقعیت‌ها درحال تحمیل معادلات به «آمریکا و اسرائیل» هستیم

رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی تاکید کرد این مقاومت است که در همه موقعیت‌ها معادلات را به واشنگتن و تل‌آویو تحمیل می‌کند.

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله تایید کرد که «ابن جنبش در لبنان و در تمام رویارویی‌ها با آمریکا و اسرائیل در موقعیتی قرار گرفته است که معادله را به این دو کشور تحمیل می‌کند».

براساس گزارش المنار صفی الدین در حین حمایت از همایش سالانه مؤسسه بانوی جهانیان اعلام کرد «اگر دشمن روی سیاست فرسودگی و خستگی کار کند، پاسخ طبیعی مقابله تا شکست دشمن است و بعد پیروزی حاصل می‌شود.»

در همین راستا چندی پیش سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در «اجلاس سالانه عاشورا» تاکید کرد «اگر لبنان به حق خود در بهره برداری از منابع و ثروت هایش نرسد، رژیم صهیونیستی هم نخواهد توانست نفت استخراج کند».

به گفته سید حسن نصرالله، «از سال ۱۹۸۲، مقاومت تهدیدی برای اسرائیل بوده است. مقاومت امروز نه تنها تهدیدی برای اسرائیل بلکه برای کل پروژه آمریکا در منطقه است. پس از تجاوز سال ۲۰۰۶، دشمن متوجه شد که گزینه جنگ تهدیدی برای موجودیت خودش است، بنابراین مسیر جدید «تحریم و محاصره اقتصادی» را برای سرنگونی مقاومت آغاز کرد».

شایان ذکر است در برابر معادلات و پیام‌هایی که دبیرکل حزب الله اعلام کرد، ژنرال‌های سابق رژیم صهیونیستی خواستار جدی گرفتن تهدیدات نصرالله شدند، زیرا توانمندی‌های امروز حزب الله بسیار بیشتر از شرایط سال ۲۰۰۶ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار