خطیب جمعه اهواز گفت: رییس جمهور آمریکا یک سفر دوره گردی را برای ۴ هدف انجام داد که با شکست مفتضحانه به کشورش بازگشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه اهواز با اشاره به اهداف سفر بایدن به منطقه، بایدن را «نماد فرتوت نظام سلطه» خواند.

او کسب حمایت صهیونیست‌ها برای انتخاب نمایندگان، بهبود روابط و افزایش تولید نفت، عمیق‌تر کردن روابط رژیم اسراییل و ریاض و ایجاد اجماع منطقه‌ای علیه ایران را از جمله اهداف این سفر برشمرد که هیچ کدام به نتیجه مطلوب نرسید.

به گفته آقای موسوی فرد قیمت حامل‌های نفت در کشور‌های اروپایی رو به افزایش است و کلید سعادت غرب نیز در دست کشور‌های غرب آسیا است چرا که ذخایر زیر زمینی در اختیار دولت‌های همین منطقه است.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات بازنشسگان اشاره کرد و خواستار حمایت از این قشر شد.

این فرد مسئول همچنین با تاکید بر اینکه خانواده سلول تشکیل دهند جامعه است و از ابتدای خلقت نطفه اولیه هر سعادت و شقاوتی و هر حرکتی چه رحمانی و چه شیطانی در خانواده بسته شده گفت: هر چند اجتماع نیز در آن اثر دارد، اما اگر تربیت در خانواده آنگونه که باید باشد به موفقیت می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
امریکا یک طرفه و برخلاف نظر جامعه جهانی از برجام خارج و ان را پاره کرد وحالا هم باید بدون معطلی وهر بهانه ای یک طرفه به برجام برگردد وچون در نقض تعهد و پایمالی تعهدات بین المللی هم سابقه طولانی و اثبات شده ای دارد باید رسما متعهد شود که بار دیگر از برجام خارج نمی شود وهمه تحریم های ضدبشری علیه ایران را هم لغو کند در این صورت ایران فعلا از شرط دریافت خسارت وغرامت از خروج امریکا از برجام خواهد گذشت وبه مفاد برجام پایبند خواهد شد در غیر این صورت ایران ناچار است که به فرموده قران خود را به اخرین و قویترین سلاح های بازدارنده تجهیز نماید که تا رسیدن به ان مرحله یک گام بیشتر نمانده است .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۰۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۵:۰۳
وزیری که نمی تواند نان، پنیر و تخم مرغ را سامان دهد باید برود.