مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خراسان رضوی گفت: در یازدهمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور به میزبانی شهرستان بردسکن، افزون بر ۵۰۰ ورزشکار، مرشد، قهرمان و پیشکسوت حضور داشتند.

سیدعلی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خراسان رضوی گفت: یازدهمین دوره مسابقات پهلوانی کشور با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری بردسکن، ۳۰ تیرماه با حضور ورزشکارانی از ۲۵ استان کشور و ۵۰ شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ورزش زورخانه‌ای که در بزرگترین گود روباز کشور واقع در شهرستان بردسکن برگزار شد، "محمدرضا طالقانی" رییس اسبق فدراسیون کشتی حضور داشت.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش زورخانه‌ای به ترویج روحیه جوانمردی و افزایش معنویت کمک می‌کند، افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای تنها یک رشته ورزشی نیست بلکه روحیه دلاوری، جوانمردی، احترام به پیشکسوت و بزرگتر را در بین افراد جامعه گسترش می‌دهد.

هاشمی جواهری با انتقاد از عدم توجه صدا وسیما به ورزش شهرستان‌ها از مسوولان صدا وسیمای استان خواست؛ اینگونه همایش‌ها را بیشتر مورد توجه قرار دهند، چراکه ورزش‌های زورخانه‌ای درس زندگی برای همگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار