وزارت خارجه سوریه خواستار محکومیت حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق شد.

وزارت خارجه سوریه در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این کشور، با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا حملات صهیونیست‌ها به حومه دمشق را محکوم کند.

به گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: «ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با ابزار‌های مناسب که توسط قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده است، در برابر حملات پاسخ دهیم. با این حملات نمی‌توان به صورت جداگانه از تجاوزات آمریکایی‌ها در شمال سوریه، غارت نفت و حمایت از شبه نظامیان مقابله کرد.»

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از حومه دمشق را مورد هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافندی سوریه به مقابله با این تجاوز موشکی پرداختند و برخی از آن‌ها را مورد اصابت قرار دادند. در این حمله ۳ نظامی سوریه بر اثر حمله به حومه دمشق، شهید و ۷ غیرنظامی زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۳۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۲۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
آخرین اخبار