رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به دنبال وقوع سیل در شرق استان فارس، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شیراز و شهرستان‌های شرقی به حالت آماده باش در آمدند.

سید وحید حسینی گفت: در پی شدت بارندگی امروز در شهرستان استهبان و وقوع سیل در منطقه رودبال، مراکز درمانی شیراز و مناطق شرق فارس به حالت آماده باش درآمد.

او با اشاره به آمادگی مراکز درمانی شهرستان های استهبان، داراب، نی ریز و شیراز گفت: ارزیابی های اولیه برای بررسی شدت سانحه از سوی مرکز اورژانس فارس و دیگر سازمان های امدادی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: همچنین درپی گزارش های مردمی مبنی بر غرق شدگی چند هم استانی که برای تفرج به کنار رودخانه رفته بودند، ۹ دستگاه آمبولانس از شهرستان های استهبان، ایج و داراب به منطقه اعزام شده است.

حسینی گفت: در حال حاضر خودروی فرماندهی و اتوبوس آمبولانس اورژانس به منطقه اعزام شده و فرآیندهای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه به حالت فعال درآمده است.

براساس آخرین آمارهای اعلامی از سوی دستگاه‌های مسئول، وقوع سیل به دنبال بارندگی شدید امروز در نقاط شرقی استان فارس ۶ کشته برجا گذاشته است.

مسئولان اعلام کردند که در خصوص خسارات مالی وارده به شهرستانهای شرقی فارس، پس از انجام ارزیابی کامل، اطلاع رسانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار