رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان کرج از سرمایه گذاران برای مشارکت در ساخت موقوفه برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند شهرستان کرج دعوت کرد.

آقای خسروی گفت: در زمان حاضر اوقاف علاوه بر فعالیت در زمینه ایجاد وقف جدید، در جهت جذب سرمایه گذار، احیای موقوفات و استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات نیز تلاش می کند.

او می گوید: اوقاف آمادگی دارد که موقوفات مستعد خود را با رعایت حفظ حقوق وقف در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد و از طرح های سرمایه گذاری حمایت نماید فلذا در همین راستا در نظر دارد جهت احداث بنا و صرف عواید موقوفه نوری زاده برای دانش آموزان بی بضاعت با هر یک از پیمانکاران واجد شرایط همکاری کند.

خسروی گفت: موقوفه مرحوم «نوری زاده» در شهرستان فردیس جزو موقوفات عام المنفعه می باشد تا پس از احداث بنا، عواید آن در راستای اجرای نیت واقف خیر اندیش صرف دانش آموزان بی بضاعت شود و از آنجا که کاربری این موقوفه مسکونی است ، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا در این موقوفه بنایی با کاربری تلفیقی مسکونی- آموزشی برای این دانش آموزان ساخته شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان کرج با دعوت از سرمایه گذاران خواست تا برای اجرای نیت این واقف و ساخت موقوفه مربوطه مشارکت داشته باشند.

او گفت: علاوه بر موقوفه نوری زاده، برخی از موقوفات دیگر مانند موقوفه رحمانی ها و موقوفه بافی قدیمی نیز مستعد سرمایه گذاری می باشند.

 از سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج به دو ناحیه یک و ۲ تقسیم شد که ناحیه ۲ این شهرستان شامل شهرستان فردیس و شهرهای گرمدره، کلاک، محمدشهر و ماهدشت می باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.