بانوان همدانی به اردوی تیم ملی قایقرانی و تیراندازی دعوت شدند

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم‌های ملی قایقرانی و تیراندازی خبر داد.

علی ضمیری گفت: سه قایقران مستعد و پرافتخار استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان دعوت شدند.

او گفت: دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان از سوم مرداد در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود،  و ۱۲ پاروزن به دهمین اردوی تیم ملی بانوان و آقایان کشور دعوت شده‌اند تا به مدت سه هفته زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کنند.

معاون امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا از استان برای حضور در این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

ضمیری گفت:قایقرانی همدان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه قهرمانی برخوردار است که باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعداد‌های نهفته در این رشته در شهرستان‌های مختلف کشف شوند.

او در ادامه به دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی تیراندازی اشاره کرد و گفت: دور جدید اردوی تمرینی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه با حضور ۵۰ ورزشکار در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با اعلام سازمان تیم‌های ملی اردو‌ها در ماده تپانچه بزرگسالان از روز سه‌شنبه ۲۸ تیر آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت و در ماده تفنگ بزرگسالان نیز ورزشکاران باید از امروز تا ۳۱ مرداد در محل تمرینات خود حاضر باشند.

ضمیری گفت: در تپانچه بزرگسالان ۱۰ ورزشکار به تیم ملی دعوت شده‌اند که در میان آنان نام مینا قربانی از همدان هم به چشم می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.