رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: با استفاده از ۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر لکه گیری شده است.

یوسف فریادی گفت: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون با ابلاغ ۱۶ مورد اخطار کتبی به متخلفان از تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهرستان کوثر جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از محور اردبیل-سرچم با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی از اولویت‌های مهم راهداری است.

فریادی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان ۱۳۲ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی را تسطیح، تیغ زنی و رگلاژ کرده اند گفت: ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در ۴ ماهه گذشته توسط راهداران پاکسازی شده است.

او تسطیح، پاکسازی و آزادسازی ۴۳۵ کیلومتر از حریم راه‌ها را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: راهداران با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم با استفاده از ۵۷۰ نفر ساعت به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه سنگ‌های سست را از ترانشه لق گیری کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر از تعمیر، بازسازی و نصب ۸۶۷ عدد تابلو و علائم در محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و گفت: راهداران سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تونل‌ها را در ۶ نقطه بصورت مستمر نگهداری کرده اند.

فریادی شستشوی ۷ هزار عدد از علائم راهداری در راه‌های مواصلاتی، تعمیر، بازسازی و نصب گاردریل در محور‌های مواصلاتی به تعداد ۳۲۰ شاخه، تعمیر، نگهداری و توسعه ۳۱ عدد از چراغ‌های چشمک زن و چراغ‌های پلیسی، نصب بازتاب چشم گربه‌ای در محور اردبیل – سرچم (داخل تونل‌های دوازده گانه) تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو‌ها به تعداد ۱۷ دهانه به حجم ۲۳۵ متر مکعب، پاکسازی ۱۰۲ متر مکعب از شانه و حریم محور‌های مواصلاتی از زباله‌های ریخته شده و پاکسازی سطح جاده از آثار تصادف، مواد زائد و لاشه حیوانات را از اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد.

او در ۴ ماهه گذشته از جمع آوری ۱۱ عدد از تابلو‌های غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و گفت: راهداران در مدت یاد شده بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب ریزش برداری و سبک سازی ترانشه انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را در حوزه استحفاظی خود بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.