عملیات روکش آسفالت محور کورائیم - خلفلو تکمیل می‌شود

معاون فنی و راه‌های روستایی استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت محور کورائیم به خلفلو تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

منصور نجفقلی زاده گفت: با اجرای پروژه مهم راه کورائیم خلفلو، مسیر بخش کورائیم به تهران ۵۵ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های روستایی شهرستان نیر گفت: راه روستایی خلفلو به کورائیم به طول ۱۰ کیلومتر به صورت امانی و پیمانی با تلاش راهداران دیار سبلان درحال اجراست.

نجفقلی زاده گفت: طول کلی مسیر ۲۰ کیلومتر بوده که ۱۰ کیلومتر آن تا سال ۹۸ تکمیل شده، ۶ کیلومتر عملیات آسفالت طی ماه‌های گذشته انجام شد و طبق تعهدات پیمانکار پروژه، ۴ کیلومتر باقیمانده از کل مسیر نیز تا پایان شهریور ماه و هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

او از آسفالت بودن ۷۵ درصد از راه‌های فرعی و روستایی شهرستان نیر خبرداد و گفت: با تلاش راهداران سخت کوش این شهرستان ۹ کیلومتر راه روستایی که مسیر ارتباطی ۵ روستا است بهسازی شده و درحال حاضر آماده آسفالت است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به بازدید نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین از روند اجرائی این طرح گفت: در این بازدید صدیف بدری نیز با بیان اینکه همان طور که از آغاز این طرح در کنار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بودیم، در ادامه نیز با جذب اعتبارات لازم تلاش خواهیم کرد تا این پروژه مهم در زمان کوتاهی به اتمام رسیده و راه دسترسی اهالی شریف این بخش به مرکز کشور تسهیل شود.

نجفقلی زاده برخورداری ۵۸ درصد از راه‌های روستایی استان از آسفالت را خاطرنشان کرد و گفت: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.