در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۷۰۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۱۹ واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (سوم مرداد) شاخص کل بورس با افت ۲۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۵۸ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۷۰۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۱۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۹۹ واحدی در ارتفاع ۳۹۶ هزار و ۹۳۴ واحدی ایستاد.

۳ نماد شبندر، فولاد و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خگستر، شبندر و خساپا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

در ساعت ۱۰ شاخص کل با ۶۶۱۹ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با ۲۲۸۱ واحد کاهش هم اکنون به رقم ۳۹۷ هزار واحد رسید.

تا این لحظه معامله گران یک میلیارد و ۱۲ میلیون برگ سهم و اوراق مالی بهادار را به ارزش بیش از ۵۸۹ میلیارد تومان دادوستد کرده اند.

نماد‌های شبندر، فولاد، نوری، شپنا، شستا و شتران بیشترین تاثیر منفی و نماد فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند و نماد‌های خگستر، شبندر، شپنا، شستا، فولاد، وبصادر و شتران بیشترین تراکنش را داشته اند.

در ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با افت ۲۴ هزار و ۳۴۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۴۱۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۸ هزار و ۹۰۲ واحدی در محدوده ۳۹۱ هزار و ۱۳۱ واحد قرار گرفت.

نماد فولاد، شبندر و ومعادن بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند و نماد شپنا، شبندر و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۳۰۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۷۴ واحدی قرار گرفت. آریا، زاگرس و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند. نماد دی، آریا و ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار