اولین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» با حضور مسئولان استانی، هنرمندان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره در دو بخش آسیب‌های اجتماعی و دستگاه قضا با اهدای لوح یادبود و جوایز نقدی تقدیر شد.
بر اساس رأی هیئت داوران، در بخش «آسیب‌های اجتماعی» تندیس و مقام اول جشنواره به حسن حاتمی بهابادی از استان یزد تعلق گرفت و احمد رفیعی وردنجانی ازاستان چهار محال و بختیاری و امیرحسین خوشحال از استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش «دستگاه قضا» نیز محمد فیاض‌فر از استان یزد موفق به کسب مقام اول و تندیس جشنواره شد و علی برزگری خانقاه و محمدجواد حلوایی نیز از استان یزد به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شدند.

هیئت داوران جشنواره در بخش «آسیب‌های اجتماعی» احمد آوازه از استان همدان، محمد عظیمی، علی‌محمد شهیدی‌فر و محمود کیان‌آرا همگی از استان یزد را شایسته تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از آنان تقدیر کرد.

در بخش دستگاه قضایی نیز از مرضیه بختیارنصرآبادی از استان اصفهان، سجاد حسین‌زاده از استان فارس و محمدرضا زینلی از استان یزد با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، تقدیر شدند.

داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه بر عهده «ناصر فیض»، «عباس احمدی» و «مهدی پرنیان» سه طنزپرداز شاخص و برجسته کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.