مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تامین پایدار مواد شیمیائی در زنجیره عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت:

حمید رضا گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری مسئولیتی خطیر در تحقق برنامه های شرکت ملی نفت ایران در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز دارد که این مهم جز با همیاری و تشریک مساعی شرکت های تولید کننده و تامین کننده مواد شیمیایی و همچنین سازندگان، قطعات و تجهیزات و مجموعه های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی میسر نمی گردد.

او می گوید: هیچ عملیات حفاری بدون استفاده از مواد شیمیائی امکان پذیر نیست و سیال حفاری نقش اصلی در حفر و تکمیل یک چاه دارد.

گلپایگانی گفت: فرصت مغتنمی برای شناسایی و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای تداوم همکاری بلند مدت است و انتظار می رود با تبادل نظر و تعامل دو سویه زمینه تقویت همکاری ها را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران می گوید: در راستای اجرای سند تحول و تحقق نقشه راه شرکت در صدد هستیم تا با مشورت و همگرایی یکدیگر در نحوه تنظیم قراردادها اصلاحاتی اعمال که علاوه بر افزایش مدت قرارداد از یکسال به پنج سال، در روند تولید و تامین به موقع مواد شیمیائی شتاب بخشی گردد.

به گفته او پرداخت به موقع صورتحساب ها و تزریق نقدینگی به شرکت ها و پیمانکاران با هدف رضایتمندی و مشتری مداری از مباحث مهم در اجرای قراردادهای جدید است.

این مقام مسئول گفت: در مقابل عمل به تعهدات در زمان مقرر و اولویت دادن به تامین به موقع نیازهای شرکت از نکاتی می باشد که مورد اهتمام ویژه قراردارد.

گلپایگانی می گوید: در قراردادهای جدید، انبارداری به عهده شرکت های تولید کننده و تامین کننده مواد است که این کار افزون بر صرفه جویی در هزینه ها ، موجب سرعت بخشیدن در حمل و نقل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.