شهردار شادگان گفت: ۴۰۰ تن قیر از سوی سازمان شهرداری‌های کشور برای لکه گیری و آسفالت خیابان‌ها به شهرداری شادگان اختصاص یافت.

مرتضی زاهدی گفت: این مقدار قیر برای اصلاح بخش زیادی از معابر شهر در نظر گرفته شده که پس انجام مراحل قانونی و مناقصه، از ماه آینده عملیات زیرسازی و آسفالت آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: با اختصاص این مقدار قیر حدود ۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری شادگان امسال آسفالت خواهد شد تا خدمت دیگری به شهروندان شود.

شهردار شادگان گفت: بیشتر خیابان‌ها و معابر اصلی نقاط شهر شادگان نیازمند اصلاح و لکه‌گیری هستند، ولی برای انجام عملیات عمرانی با مشکل بودجه روبه رو هستیم.

آقای زاهدی می‌گوید: بر اساس بررسی انجام شده ۴۵ درصد از نقاط شهر شادگان در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که این مناطق مشخص و به سازمان شهرداری‌های کشور و استانداری خوزستان اعلام شده‌اند.

شهردار شادگان گفت: ۲۱۱ تن قیر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از منابع درآمدی شهرداری شادگان نیز برای اصلاح معابر مناطق سیدشریف، مسجدجامع، مسجد حاج‌منصور، خیابان باهنر غربی شادگان اختصاص یافت که برای اجرای عملیات آن به مساحت ۳۴ هکتار، مناقصه برگزار و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب شده است و در چند روز آینده عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.