مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای استان یزد گفت: با توجه به تداوم افزایش دمای کشور و افزایش مصرف برق همه سازمان‌ها برای تامین برق پایدار تلاش می‌کنند.

سیدعباس حسینی گفت: هماهنگی با اصناف به منظور عدم فعالیت در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۷.۳۰ صورت گرفته و اصناف استان یزد نیز برای همکاری در این بازه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای استان یزد گفت: پیگیری ذخیره سازی و تامین سوخت مورد نیاز واحد ۲۵ مگاواتی خود تامین چادرملو از سوی سازمان صمت استان و معاونت برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای یزد انجام می‌شود.

حسینی در خصوص وضعیت روشنایی معابر شهری، روستایی، مسیر‌های بین شهری استان و بخش‌های تجاری و مبادی ورودی شهر‌های استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، ضمن تعدیل روشنایی معابر شهری با تاکید بر حفظ امنیت مردم، صرفه جویی ۱۳ مگاواتی مصرف برق را منجر شده است.

این موضوع را حسینی در  نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان  مطرح کرد.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای استان یزد گفت: همچنین با توجه به پایش مستمر مدیریت مصرف ادارات استان و صدور ۸۰ اخطاریه و قطع برق ۷ اداره به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف در پیک بار تابستان مقرر شد گزارش ادارات پر مصرف به صورت هفتگی ارائه شده و پیشنهاد‌های اصلاحی نظیر نصب دیزل ژنراتور و استفاده از سامانه خورشیدی به استانداری یزد ارسال شود.

پیگیری تعطیلی و دورکاری ادارات در روز‌های پنجشنبه ایام پیک بار نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.