معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۸۵۱ آسیب‌دیده ناشی از ۳۴۷ حادثه در تیرماه امسال خبر داد.

داریوش کریمی درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در تیرماه امسال، به ۳۴۷ حادثه با ۸۵۱ آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت در مدت مذکور، افزود: در این بازه زمانی ۱۷۷ حادثه جاده‌ای، ۷۷ خدمت حضوری، ۳۸ حادثه شهری، ۳۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱۶ حادثه کوهستان، یک حادثه ریزش آوار و سه حادثه آتش‌سوزی جنگل و مرتع، توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تعداد نجات‌یافتگان در مدت مذکور، ادامه داد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۳۲۵ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۲۴۱ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و ۸۴ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: ۱۰۲۱ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۳۸۴ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۳۰۵ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت ۱۶ عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۷:۳۳ دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۲۴ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۷:۵۳ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.