در آستانه سفر استانی رییس جمهور به همدان، میز ارتباطات مردمی حوزه وزارت ورزش و جوانان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان آغاز به‌کار کرد.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در این سفر ۲ روزه ضمن بررسی درخواست‌های جامعه ورزش و جوانان استان، رسیدگی به مطالبه آنان را در دستور کار دارند.سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همدان در حاشیه برپایی میز ارتباط مردمی بر ضرورت تکریم و ارتباط هرچه بیشتر با مردم به خصوص جامعه ورزش و جوانان در راستای رفع مشکلات و دغدغه مندی‌ها تاکید کرد.

علی حقیقی گفت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همسو با سیاست‌های عالی دولت سیزدهم با بهره گیری از رهنمود‌های مقام عالی دولت در استان هرآنچه در توان دارد در توسعه و رشد ورزش تلاش خواهد کرد.

او با اشاره به آماده‌سازی تالار ورزشی ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی برای دیدار مردمی رییس جمهور گفت: تمهیدات لازم برای انجام این مراسم باشکوه انجام شده است و به طور قطع جامعه ورزش نیز حضوری گسترده در این برنامه خواهد داشت.

استان همدان سی اُمین مقصد سفر‌های استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام در ورزش کشتی در سطح‌ جهانی چرا مسئولین ورزشی ما ، ضعیف عمل می کنند چرا برای ما از داور زن استفا ه می کنند و شئونات مذهبی ما رو رعایت نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم ابراهیم پور
۱۰:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
چرا باشگاه آذر پی شیرودی واقع در خیابان ورزنده بچه های ما رو دو ماه از باشگاه انداخته بیرون بعد ده سال ورزش کردن حرفه ای