پنکه‌ای که یک خانه را به آتش کشید+ فیلم

آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: آتش سوزی منزل مسکونی با تلاش موثر آتش نشانان مهار و مانع از گسترش آتش به دیگر نقاط خانه شد.
روح الله فدائی افزود: امروز وقوع یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان چهارده معصوم به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که متعاقب آن خودرو‌های اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار داشت: در نخستین فرصت تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل حادثه اعزام و با تلاشی موثر، موفق به مهار و اطفاء آتش و مانع از گسترش آتش به دیگر نقاط خانه شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان یادآور شد: کانون حریق پس از بررسی اولیه پنکه ایستاده تشخیص داده شد که علت اصلی آن پس از کارشناسی کمیته علت یابی حریق سازمان اعلام خواهد شد.
فدائی از شهروندان کاشانی درخواست کرد به هیچ وجه وسایل برقی را در صورت ترک منزل روشن نگذارند و حتی درحالت آماده به کار (استندبای) قرار ندهند.
او بیان داشت: به طور حتمی وسایلی مانند یخچال و فریزر که شاید نتوان خاموش کرد، مجهز به محافظ برق استاندارد بوده و هیچ گونه مواد قابل و سریع الاشتعال درنزدیکی آن‌ها قرار نداشته باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار