مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال آموزش در قالب دانش افزایی و ارتقای مهارت برای حدود ۲۰ درصد بهره برداران بخش کشاورزی استان برنامه ریزی شده است.

احمد مستخدمی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۷ هزار نفر از کشاورزان استان قزوین، امسال  در قالب دانش افزایی و ارتقای مهارت آموزش می‌بینند.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده آموزش ۶ هزار نفر از بهره برداران بخش کشاورزی قزوین با اداره هماهنگی ترویج بوده و آموزش ۱۱ هزار نفر از بهره برداران نیز از سوی مرکز آموزش و تحقیقات دنبال و پیگیری می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر دوره آموزش از سوی اداره ترویج جهاد کشاورزی استان برای بهره برداران در شهرستان‌های مختلف برگزار شده است.

مستخدمی همچنین یادآور شد: آموزش‌های ارایه شده در بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دامپروری، پرورش زنبور عسل، پرورش و تکثیر شیلات، منابع طبیعی، حفظ نباتات، آب و خاک برای بهره برداران برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌های ارایه شده مطابق با نیاز‌های روز کشاورزان به آن‌ها ارایه شده است، افزود: آموزش به بهره برداران کشاورزی، ارتقای بهره وری در این بخش را به دنبال دارد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۵ هزار نفر بهره بردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار