فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تجهیزات فنی به سرعت به یزد منتقل می‌شود

امیر حیدری گفت: تجهیزات فنی مورد نیاز برای مناطق سیل زده یزد به سرعت به این استان منتقل می‌شود.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر جمعه در بازدید از مناطق سیل زده استان یزد به همراه وزیر کشور با بیان اینکه با تمام توان خدمتگذار مردم در مناطق سیل زده استان یزد هستیم، اظهار داشت: پیگیر ارسال سریع تجهیزات فنی مورد نیاز مناطق سیل زده به استان یزد از طریق استان‌های معین هستیم.

وی بیان کرد: این مهم در دستور کار نیروی زمینی ارتش قرار گرفته و به سرعت کار انتقال انجام خواهد شد.

حیدری، حجم بارش‌های یزد را عجیب خواند و گفت: این حجم از بارش از اقلیم یزد بعید بود و پدیده طبیعی که جنوب کشور را فرا گرفته، به نظر عجیب و پیچیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه وزیر کشور امروز از مناطق سیل زده استان یزد بازدید کرد.

گفتنی است در پی بارش های اخیر برخی از استان ها و شهرستان های آنان دچار سیل و آب گرفتگی شدند که در این باره  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران و گیلان استان‌های مشمول هشدار‌های هواشناسی هستند که ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث مردم مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی هم هشدار داده، شهروندان ساکن مناطق مسیر تندآب خانه های خود را تخلیه کنند و حتی نزدیک رودخانه‌های خشک نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار