پویش لبخند احسان در مریوان برگزار شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان از برگزاری پویش «لبخند احسان» با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

دکتر منصور فیضی گفت: به همت بنیاد احسان، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، دانشگاه علوم پزشکی کردستان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان، پویش "لبخند احسان"با مشارکت دانشکده دندانپزشکی، دندانپزشکان جهادی و داوطلب استان و همچنین همراهی دندانپزشکان شهرستان مریوان طی روز‌های ۵ و ۷ مرداد ماه در محل مرکز تجمیعی دندانپزشکی شهرستان مریوان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: در این برنامه دو روزه که در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان مریوان صورت گرفت، این گروه جهادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی (توزیع ماسک و مواد ضدعفونی) ارائه خدمت کردند.

او می گوید: اینگونه خدمات نقش بسزایی در محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم در مناطق محروم و کم برخوردار دارد، از تلاش و زحمات ارزشمند اعضای این اردوی جهادی و همه عوامل اجرایی آن قدردانی می کنیم.

فیضی گفت: این تیم دندان پزشکی که با همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان مهیا شده بود، طی دو روز حدوداً ۵۰۰ بیمار را در زمینه‌های ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان بصورت رایگان تحت درمان قرار دادند.

گفتنی است؛، در این گروه جهادی دندانپزشکان خبر تحت مدیریت و هماهنگی دکتر رستگار خسروی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارائه خدمت پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار