به همت بسیج دانشجویی استان فارس لیگ مناظره و سخنرانی در شیراز برگزار شد.

لیگ مناظره و سخنرانی توسط بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان در شیراز برگزار شد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت: دانشجویان مطالبه گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی خواهند بود.

او گفت: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

یوسفی با بیان اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است گفت: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

او با اشاره به اهداف قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه‌ای شهیددیالمه بسیج دانشجویی استان فارس یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه‌ای با هدف مطالبه گری و پر کردن خلاء‌های رسانه‌ای در مطالبه گری تاسیس شده و بال جریان سازی رسانه‌ای بسیج دانشجویی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: دوره فعلی نخستین دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

یوسفی گفت: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره‌های کشوری در کارگروه‌های تخصصی مطالبه گری فعالیت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار