قارداشی گفت: استان مرکزی و شهرستان زرندیه به عنوان پایلوت توسعه ورزش تنیس روی میز انتخاب شدند.

در راستای همگانی شدن ورزش تنیس روی میز استان مرکزی و شهرستان زرندیه استان به عنوان پایلوت توسعه ورزش تنیس روی میز انتخاب شد؛ این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه و در این راستا ۱۳ میز ورزشی از طرف فدارسیون ورزشی تنیس روی میز کشور به شهرستان زرندیه اهدا شد.

قارداشی رئیس فدارسیون ورزشی تنیس روی میزکشور در جلسه‌ای که به همین مناسبت در شهرستان زرندیه برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه و در این راستا ۱۳ میز ورزشی از طرف فدارسیون ورزشی تنیس روی میز کشور به شهرستان زرندیه اهدا شد.

قارداشی رئیس فدارسیون ورزشی تنیس روی میزکشور در جلسه‌ای که به همین مناسبت در شهرستان زرندیه برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

با طرحی که کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز پیشنهاد دادند برای توسعه تنیس روی میز در بخش همگانی به تنیس روی میز این شهرستان ۱۳ دستگاه میز اهدا شد.

در راستای این طرح چهار مرکز در کشور درنظر گرفته شده و قرار است به توسعه تنیس روی میز کمک کنند و انشالله بعد از راه اندازی این ۴ مرکز قرار است در اولین فرصت دوره‌های مربوط به مربیگری توسط آقای دکتر ثمری خلج رئیس کمیته همگانی فدراسیون برگزارشود.

یکی از پایه‌های اصلی کسب عناوین و مدال‌های قهرمانی در میادین مهم قاره‌ای جهانی و المپیک  توسعه این رشته ورزشی در سطح همگانی است و اگر این طرح موفقیت آمیز باشد حتماً در بقیه استان‌های کشور اشاعه داده می شود.

با توجه به استعداد‌های فراوانی که در کشور ما از جمله نیرو‌های جوان هست میتوانیم ورزشکاران را با تمرینات و برنامه ریزی به سکو‌های عالی جهانی و المپیک برسانیم تا برای کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کنند.

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاموت بسیج شهرستان زرندیه هم در باره این طرح گفت: این طرح با توجه به طرح محله مسجد و پایگاه بسیج در تراز انقلاب که بر محورتحصیل و تهذیب و ورزش است با همکاری فدارسیون تنیس روی میز اجرا می‌شود.

سرهنگ صادقی گفت: با این تعداد میز تنیس روی میز که اهدا کردند مراکز ورزشی در محل مساجد و پایگاه‌های بسیج راه اندازی می‌شوند تا با همگانی شدن ورزش تنیس روی میز باعث تقویت این رشته ورزشی در آینده شود.

حجت السلام سبزی نماینده مردم شساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با قدردانی از این کار مهم ورزشی خواستار برگزاری کلاس‌های مربیگری و آموزش این رشته ورزشی و مدال اور در زمینه‌های مختلف ورزشی کشور و بین المللی هستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار