معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: حواله خرید ۴ قلم اساسی برای هیئت عزاداری امام حسین(ع) در تهران فراهم شده است.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: برای ۸۰۰۰ هیئت عزاداری امام حسین(ع) در تهران، حواله خرید ۴ قلم خوراکی تدارک دیده شده است. براین اساس، برای هیئاتی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار فراهم شده است.

به گفته فاطمیان‌پور، سایتی طراحی کردیم و از طریق پیامک به مسئولان هیئت‌ها، از آن‌ها خواهیم خواست که وارد این سایت شده و پس از درج مشخصات خود و هیئت‌شان نسبت به انتخاب مکان‌های خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

پرچم متبرک حرم سیدالشهدا بر فراز میدان امام حسین(ع)

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین گفت: توفیق داشتیم در میدان آیینی امام حسین، میزبان پرچم متبرک حرم سیدالشهدا باشیم. حال و هوای بسیار خوبی در اینجا حاکم بود و شهروندان عزیز دورتادور این پرچم زیبا را گرفته و همراه با اشک‌های خود، آن را به شیوه‌ای باشکوه به اهتزاز درآوردند. در نهایت، با مشارکت خود مردم، این پرچم در میدان امام حسین نصب شد تا گرمی‌بخش این میدان آیینی شهرمان باشد.

بن خرید برای هیئت‌های تهرانی فراهم شد

او می‌گوید:این پرچم برای همیشه در این میدان باقی می‌ماند، و از این به بعد وقتی در میدان آیینی امام حسین قرار می‌گیریم، حس و حال خیلی خوبی پیدا خواهیم کرد؛ چرا که اگر از همین راه دور چشم سر را ببندیم و چشم دل را باز کنیم، می‌توانیم خود را در بین‌الحرمین تصور کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار