وزیر کشور اقناع و همراه سازی مردم با سیاست‌های کلان دولت را وظیفه مهم روابط عمومی استانداری‌ها دانست.

احمد وحیدی روز شنبه در گردهمایی مدیران کل روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور افزود: کار روابط عمومی، ارتباط برقرار کردن با عموم مردم و گروه‌هاست و باید با داشتن ابزار و تجهیزات رسانه‌ای مناسب بتواند در این هدف مقدس توفیقات لازم را داشته باشد.

وحیدی با بیان شاخص‌ها و ویژگی‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت آقای رئیسی، دولتی انقلابی و متعهد به اسلام است و تمام تلاش و راهبرد دولت بر جلب رضایت مردم عزیز کشور است.مجموعه ارکان اجرایی دولت از شخص ریاست محترم جمهوری، استانداران، فرمانداران و بخشداران در تلاش برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم هستند.

وزیر کشور خطاب به مدیران کل روابط عمومی استاندرای‌های سراسر کشور گفت: از وظایف مهم روابط عمومی آگاهی بخشی به مردم از خدمات و دستاورد‌های دولت است.در مساله حدف ارز ترجیحی که دولت بنا به تکلیف قانونی، کار را شجاعانه انجام داد؛ چرایی انجام موضوع برای مردم تبیین و اقناع سازی شود، چون همواره با حمایت مردم کار به نحو مناسبی پیش می‌رود.

وزیر کشور با بیان اینکه خروجی فرایند مناسب همراه سازی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی است که باعث توسعه و پیشرفت محقق می‌شود. در سال ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه داده می‌شود که اگر این ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌شد بسیاری از مشکلات و نگرانی‌های اقتصادی موجود برطرف می‌شد، از این رو همکاران روابط عمومی باید با دانش و تسلط بالا به موضوعات مهم کشوری بتوانند به سهم خود در فضاسازی مناسب برای حرکت‌های سریعتر اقتصادی موثر واقع شوند.

وزیر کشور اظهار کرد: باید با فضاسازی مناسب، فکر و ذهن استانداران و فرمانداران مشغول حاشیه نشود و متمرکز بر مسائل اصلی توسعه استان و شهرستان باشد.

قدرت تولید پیام از دیگر محور‌های مورد اشاره وزیر کشور در نشست با مدیران کل روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور بود.

وزیر کشور در این راستا اظهار کرد: باید با شبکه سازی گسترده، تولید محتوا و انتقال پیام صورت گیرد. نباید در دام عملیات روانی دشمن اسیر شد و باید با ابتکار عمل و حضور در صحنه میدان و انعکاس اخبار امیدآفرین، به تحکیم بیشتر سرمایه اجتماعی کمک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار