تکمیل ظرفیت تصفیه خانه باباشیخعلی تا ساعات آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با رفع کدورت آب تا ساعات آینده فرآیند تامین آب آشامیدنی اصفهان استمرار خواهد یافت.

 حسین اکبریان با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۰ مترمکعب آب تصفیه شده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به افزایش کدورت ناشی از بارش‌های اخیر و ایجاد سیلاب در بستر زاینده‌رود ظرفیت تصفیه‌خانه باباشیخعلی که بخش عمده‌ای از آب شرب ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستا استان را تامین می‌کند، کاهش پیدا کرد که با تلاش ماموران شرکت آبفا در حال مرتفع شدن است.

هاشم امینی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور نیز عصر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه باباشیخعلی با بیان اینکه برای تامین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌ها تعدادی تانکر آبرسانی سیار به استان اصفهان تخصیص داده شده، افزود: علاوه بر تامین ۵۰ دستگاه تانکر آبفا، سپاه و بخش خصوصی در استان، ۵۰ دستگاه تانکر آبرسانی سیار نیز از سایر نقاط کشور به اصفهان اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به نصب مخازن آب ثابت در شهر‌ها و روستا‌ها گفت: با هماهنگی استانداری، در مراکز پرتردد شهر‌ها و روستا‌ها مکانی برای استقرار مخازن به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه مسئولان آبفای استان با وجود محدودیت درصدد کاهش تبعات ناشی از وقوع سیل اخیر هستند، گفت: کیفیت آب آشامیدنی خط قرمز آبفای اصفهان است و این شرکت از مجهزترین و پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های تخصصی برای نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب بهره می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.