رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با آغاز ماه محرم راه اندازی تکیه برای جلوگیری از ترافیک با هماهنگی پلیس راهور انجام شود.

 سرهنگ فرخ جمالی گفت: پلیس همه ساله در ماه محرم با توجه راه اندازی تکایا و پخش نذورات و عزاداری برای سید و سالار شهیدان اقدام به ایجاد امنیت و انضباط ترافیکی برای شهروندان می‌کند. 

او گفت: برپایی غیر اصولی و بدون توجه به مسائل ترافیکی تکایا، سبب ایجاد گره‌های ترافیکی، سد معبر، اخلال در تردد عابران و خودرو‌ها می‌شود بنابراین در راه اندازی تکایا باید همه جوانب مد نظر قرار گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: اکنون شاهد راه اندازی برخی از تکایا در اماکن شلوغ از جمله میادین پر ترافیک هستیم که ترافیک را به مسیر‌های مجاور نیز کشانده است.

سرهنگ جمالی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل گردشگری و افزایش ورود مسافران به همدان، عصر هنگام حجم ترافیک افزایش می‌یابد بنابراین باید با پرهیز از ایجاد راه بندان و سد کردن مسیر خودروها، از بروز گره‌های ترافیکی پیشگیری کرد.

او افزود: برخی از عزاداران نیز اقدام به مسدود کردن ورودی کوچه‌ها برای ایجاد تکیه و عزاداری می‌کنند در حالیکه هنگام بروز حوادث و آتش سوزی و نیاز به حضور خودرو‌های امدادی و آتش نشانی در محل حادثه، این قبیل اقدامات سبب تاخیر در رسیدن به محل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار