معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار و سایر مسئولان به صورت شبانه از جاده کوه گل و عشایر منطقه پادنا بازدید کردند.

کیامرث حاجی زاده در این بازدید با تاکید بر اینکه منطقه گردشگری کوه گل باید هرچه سریع تر بازگشایی شود گفت: به دلیل حجم زیاد مسافر به منطقه گردشگری کوه گل می طلبد هر چه سریع تر دستگاه های اجرایی به کمک شرکت برف و آفتاب بیایند و در اولین فرصت نسبت به بازگشایی این جاده گردشگری اقدام کنند. 
 
او در بازدید از عشایر منطقه پادنا هم می گوید: هر چند این عشایر واقع در منطقه پادنا در حوزه استحفاظی استان اصفهان هستند ولی وظیفه ذاتی می طلبید که به کمک هم نوع خودمان بیاییم و آنها را در این بحران همراهی کنیم.
 
به گفته معاون عمرانی استاندار، همت و تلاش فرماندار دنا، اداره راهداری شهرستان دنا در بازگشایی جاده برای سهولت در عبور و مرور و جمعیت هلال احمر با کمک رسانی به موقع باعث شد که ما در بین این عشایر خسارت جانی و تلفات انسانی نداشته باشیم و خسارات به حداقل برسد.
 
بنا به گفته عشایر منطقه پادنا، فرماندار و جمعیت هلال احمر شهرستان دنا برای آنها سنگ تمام گذاشتند و از روز اول ورود سامانه بارشی با توزیع مواد غذایی و گرمایشی گرفته تا نجات دادن احشام و خودروهای گرفتار شده آنها در سیل به آنها خدمت کرده و آنها را نجات دادند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.