۶۰۰ گروه جهادی با حضور در مناطق خراسان جنوبی، به ارائه خدمات جهادی به مردم مناطق محروم می‌پردازند.

تابستان که می‌شود دانشجویان جهادگر در نقاط مختلف کشور حاضر می‌شوند و به ارائه خدمات جهادی به مردم مناطق محروم می‌پردازند.

این بار جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تهران در روستا‌های شهرستان زیرکوه حاضر شده اند و خدماتی را طی ۶ روز به مردم ارائه می‌کنند.

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی، احداث کانال کشاورزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله خدمات جهادی است که جهادگران به مردم هدیه می‌دهند.

دوستی با بچه های مناطق محروم

یکی از دانشجویان جهادگر گفت: اولین بار است که در اردو‌های جهادی شرکت می‌کنم و تازه از نزدیک فهمیده ام که چه شیرینی در این اردو‌ها وجود دارد.

او افزود: وقتی خنده را روی لب مردم می‌آوریم حس بسیار خوبی دارد و در همین چند روز، با بچه‌های این مناطق همراه شده ایم و رفاقت بین ما و آن‌ها شکل گرفته است.


بیشتر بخوانید


یکی از جهادگران که وظیفه تصویربرداری از فعالیت‌ها را بر عهده دارد گفت: بهترین تصاویری که ضبط کرده ام، نشان دهنده همکاری دانشجویان جهادگر با یکدیگر است.

او بیان کرد: کودکان روستا‌های زیرکوه نیز با ما دوست شده اند و چند نفری به نمایندگی از بقیه برای ما نامه‌هایی دوستانه نوشته اند که نشان دهنده عشق و محبت مردم این منطقه است.

فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در اردو‌های جهادی

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در طول ایام تابستان ۶۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف در استان به ارائه خدمت می‌پردازند.

او افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در این اردو‌های جهادی حضور دارند.

هنری اظهار کرد: گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۵۵ دانشجوی این دانشگاه به ارائه خدمت می‌پردازد.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: این گروه جهادی خدمات خود را در ۴ زمینه و در ۶ روز ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.