در ایام فراغت تابستان

دندانپزشکان در روستا‌های محروم جهاد می‌کنند

تعدادی از دندانپزشکان گروه جهادی فاطمه الزهرا با حضور در روستا‌های محروم شهرستان درمیان به ارائه خدمات رایگان می‌پردازند.

در فصل تابستان بسیاری از افراد اوقات فراغت بیشتری نسبت به سایر ایام سال دارند.

هر کسی در این زمان به کاری مشغول می‌شود و سعی می‌کند از بیکاری در چنین ایامی پرهیز کند و به رشد فردی خود بپردازد یا به مردم خدمت کند.

گروهی از دندانپزشکان جهادگر گروه جهادی فاطمه الزهرا، در ایام تابستان در روستا‌های شهرستان درمیان حاضر شده اند و فراغت خود را در کنار مردم می‌گذرانند.

ارائه خدمات مختلف در اردوی جهادی دندانپزشکی

یکی از دندانپزشکان حاضر در اردوی جهادی گفت: خدمات مختلفی از جمله کشیدن دندان، پرکردن دندان، عصب کشی و جرم گیری دندان را انجام می‌دهیم.

او گفت: برگزاری چنین اردو‌هایی آن هم در تابستان که وقت خالی بیشتری داریم، بسیار مفید است، زیرا هم تجربه ما را افزایش می‌دهد و هم سبب رضایت و خوشحالی مردم می‌شود.


بیشتر بخوانید


یکی از اهالی روستای زیدان درمیان گفت: با حضور گروه جهادی فاطمه الزهرا در روستای ما، دیگر نیازی نیست روستائیان برای دریافت خدمات دندانپزشکی به شهر مراجعه کنند.

او گفت: رایگان بودن خدمات نیز مزیت دیگر برگزاری اردوی جهادی است که برای روستائیان دارای درآمد کم بسیار خوب است.

هزینه کرد ۱۰۰ میلیون تومانی برای اجرای اردوی جهادی

فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان گفت: اردوی جهادی گروه فاطمه الزهرا به مدت ۴ روز در روستا‌های زیدان و اشک درمیان برگزار می‌شود.

او گفت: برای انجام این اردو ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی شبکه بهداشت و درمان و علوم پزشکی هزینه شده است و قرار است هر فصل، یک روستا از خدمات گروه جهادی بهره‌مند شود.

سرهنگ بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان نیز گفت: از ابتدای امسال ۱۵۰ گروه جهادی در این شهرستان به ارائه خدمت پرداخته اند.

او گفت: در طی این اردو‌ها هزار و ۶۰۰ نفر روز کار انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار