صیامی: حدادی شرایط سخت دو و میدانی را پذیرفت/ کسب ۵ مدال را در قونیه پیش بینی کردیم

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: حدادی برنامه تمرینی خود را به تنهایی انجام می‌دهد و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او در قونیه رخ بدهد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدادی با توجه به شرایط خاص و مشکلاتی که بابت فدراسیون‌های ورزشی در کشور وجود دارد اردوهایش را در تهران برگزار می‌کند. به هر حال  برای این ورزشکار باید  مربی بزرگی در کنارش باشد تا افتخار آفرینی هایش ادامه داشته باشد، اما او شرایط سخت دو و میدانی را پذیرفت و الان کارهایش را  خودش  پیش می برد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

انگیزه ورزشکاران را به سمت مسابقات کشورهای  اسلامی سوق دادیم 

صیامی درباره وضعیت دو و میدانی کاران در آستانه مسابقات کشور های اسلامی گفت: اردوهای آماده سازی ورزشکاران برای بازی های آسیایی و کشور های اسلامی از اسفند ماه آغاز شد و تلاش کردیم که اردوها در داخل کشور برگزار شوند.  تعدادی از ورزشکاران ما از آذرماه سال گذشته در مشهد، شیراز، کیش و شهرکرد اردو برگزار کردند.  در آستانه بازی‌های آسیایی، این مسابقات لغو شد و به نوعی این موضوع برای ورزشکاران بزرگ  سنگین بود، اما فدراسیون  انگیزه ورزشکاران را به سمت مسابقات کشورهای اسلامی سوق داد.

امیدوارم دو و میدانی کاران پرچم کشورمان را در قونیه به اهتزاز درآورند 

او افزود: همه تلاش خود را برای اینکه ورزشکاران ضربه نخورند به کار بردیم. همچنین بسیاری از مربیان  تلاش می کردند  تا شاگردانشان در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرند، اما اکنون این تلاش به سمت کشورهای اسلامی سوق داده شده است. قصد داریم اردوهای ورزشکاران را به صورت متمرکز برگزار کنیم، اما از ورزشکاران خواستیم که مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا خدای نکرده دچار مشکل نشوند. ورزشکارانی همانند  احسان حدادی، ابارقی، فتحی و مسعود کامران در تهران اردوی  خود را برگزار می کنند و پیرجهان و فرزانه فصیحی هم در ترکیه تمرین می کنند و تفتیان هم در جاماییکا حضور دارد.ان شاالله این اتفاقات باعث نتیجه خوب شود و ورزشکاران ما با کسب مدال پرچم کشورمان را در قونیه به اهتزاز درآورند.

برخی از مربیان قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند 

صیامی درباره پیش بینی اش از نتایج دو و میدانی کاران در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: ما پیش بینی کسب ۵ مدال را در این مسابقات کردیم که امیدوارم با تلاش ورزشکاران به این مهم دست یابیم.  

او درباره ناراحتی مربیان و ورزشکاران از لغو مسابقات جوانان جهان در کلمبیا گفت: به هر حال  به مربیان و ورزشکاران حق می دهم که ناراحت باشند، اما برخی از مربیان که ارتباطی با این موضوع ندارند قصد دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و فضا را ملتهب کنند و  از آن‌ها گلایه‌مند هستم.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار