مدیر روابط عمومی شرکت عصر طلایی هگمتانه از آمادگی افتتاح مجموعه اقامتی این طرح خبرداد.

محمود شرفخانی گفت: طرح اقامتی عصرطلایی هگمتانه با ۸۳ سوئیت اقامتی آماده افتتاح است و به پیشنهاد مسئولان همدان در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
او گفت: متأسفانه هنوز مسیر دسترسی درستی به مجموعه نداریم، اما به دنبال افتتاح هستیم، همچنین درخواست مسافر زیادی داشتیم، اما به دلیل اینکه مجوز جذب مسافر نداریم فصل گردشگری همدان را از دست دادیم.

شرفخانی در خصوص طرح شش هکتاری عصرطلایی هگمتانه گفت: خوشبختانه آقای "ایرانفرد"سرمایه‌گذار عصرطلایی هگمتانه قبل از فوت خود هزینه‌های شهرداری را تسویه کرده و شهرداری پروانه طرح ۶ هکتاری را صادر کرده بود، اما ما را به کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع دادند که در این کمیسیون نیز رأی به محکومیت شهرداری داده و مشکل عصرطلایی حل شد و به دنبال گرفتن پروانه هستیم.

او می‌گوید: این طرح یک زمین ۶۱ هزار مترمربعی است که ۲۵۶ هزارمتر مربع آن با کاربری مخلوط گردشگری شامل سینما، پارک، هتل ۵ستاره، شهربازی، تجاری و ۳۰۲۹ پارکینگ سرپوشیده و هفت تالار پذیرایی در چهار فاز بنا می‌شود.

شرفخانی در ادامه گفت: متأسفانه از مسیر ورودی تهران دسترسی به مجموعه نداریم و مسافر باید ۱۰ کیلومتر را تا پل شهرک فرهنگیان برود و مجدد برگردد که شرکت عصرطلایی در این زمینه نیز اقداماتی داشته و پیشنهاداتی به شهرداری داد، اما در مسیر بروکراسی اداری همدان گم شد.

مدیر روابط عمومی شرکت عصر طلایی هگمتانه گفت: مسیر ورودی همدان از سمت تهران یک میدان کوچک و بدون جاذبه است که پیشنهاد دادیم برای زیبایی ورودی شهر همدان و استفاده فرودگاه، نمایشگاه بین‌المللی و عصرطلایی هگمتانه این میدان کوچک به میدان بزرگ بیضی شکلی تغییر یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار