دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: هر چند در وضعیت آمادگی بسیار بالایی نیستم، اما در بازی‌های کشور‌های اسلامی به دنبال کسب مدال طلا هستم.

مجتبی گلیج، کشتی‌گیر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم درخصوص شرایطش پس از انتخابی تیم ملی گفت: خدا را شکر شرایط خوب است، چند روزی پس از مسابقات استراحت کردیم و سپس در اردو حاضر شدیم. تمرینات به نسبت خوب و سبکی را پشت سر گذاشتیم و در حال آماده شدن برای حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی هستیم، ان‌شاالله با دعای خیر مردم بتوانیم سربلند از این مسابقات بیرون بیاییم و بتوانم حتما مدال طلای مسابقات را کسب کنم. از شرایط خوبی برخوردارم و نمی‌توانم بگویم ۱۰۰ درصد آماده‌ام، ولی آماده‌ام که در مسابقات شرکت کنم و ان‌شاالله با مدال طلا بازگردم. 

برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و بازی های کشور‌های اسلامی، تیم ملی بنا بر انتخاب نفرات اول و دوم هر وزن در مسابقات انتخابی، به دو بخش تقسیم شده است و نفرات نخست به مسابقات جهانی صربستان و نفرات دوم طبق نظر کادر فنی به مسابقات کشور‌های اسلامی اعزام می‌شوند. 

گلیج گفت: متاسفانه در مسابقات انتخابی موفق به کسب نتیجه مطلوب نشدم و طبق نظر کادر فنی به مسابقات کشور‌های اسلامی اعزام می‌شوم و از آنجا که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ موفق به کسب مدال برنز شدم، توقع از من بالا است، به همین دلیل به مردم عزیز این قول را می‌دهم که ان شاالله در مسابقات کشور‌های اسلامی مدال طلا کسب کنم. 

رقابت‌های کشتی بازی‌های کشور‌های اسلامی که روز‌های ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار