سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فن آوری‌های نوین و هوشمند سازی و همچنین حوزه مهم سرمایه گذاری خبرداد.

شفیعی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: دو حوزه تخصصی هوشمندسازی و سرمایه گذاری حلقه مفقوده اقدامات سازمان است و با تشکیل کارگروه ویژه برای این دو حوزه با همکاری سازمان فن آوری اطلاعات و سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز سعی می‌کنیم برنامه ریزی پروژه‌های سازمانی بر پایه این دو حوزه تعریف و اجرایی شود.

او گفت: در دورانی که هوش‌های مصنوعی به کمک انسان آمده اند انجام سنتی و دستی کار‌ها ظلم به مردم و اتلاف وقت و هزینه است و در کارگروه فن آوری‌های نوین و هوشمند سازی بحث احصا و هوشمند سازی فرآیند‌هایی که می‌توان به صورت الکترونیکی انجام داد و تاکنون به آن توجهی نشده همچون اعمال نظارت و کنترل در میدان‌ها و بازارچه‌های میوه و تره بار، در اولویت قرار دارد و برای تسریع کار هیچ فرصتی از دست نخواهد رفت چرا که در حال حاضر نیز فرصت‌های زیادی را از دست داده ایم.

شفیعی به انتظار شهروندان از سازمان اشاره کرد و گفت: شهروندان از سازمان ساماندهی انتظار خدمات دارند و اگر ما هنوز به روش دستی و سنتی اقدام به انجام کار‌ها کنیم هم در بحث اجرا و هم در بحث نظارت هیچ رشد و توسعه‌ای نخواهیم داشت و به مرور هم نخواهیم توانست نیاز‌های شهروندان را برطرف نماییم و تبدیل به سازمانی پرهزینه و بدون بهره وری خواهیم شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز پایش اطلاعات، تسریع انجام کار، نظارت و بهره وری بالا را از مزایای هوشمند سازی فرآیند‌ها عنوان کرد و ضمن تاکید بر انجام سریع امور مربوط به هوشمند سازی فرآیند‌ها گفت: استفاده از دانش روز باعث شفافیت شده و شهروندان هم با دریافت خدمات شفاف و سریع قطعا رضایت بهتری از عملکرد مجموعه خواهند داشت.

او گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها بحث درآمد‌های پایدار برای انجام امور شهر است که باعث شده در سال‌های گذشته تمرکز و تمایل مدیران شهری برای تعریف پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری را افزایش دهد که یکی از مهمترین سازمان‌هایی که می‌تواند در تعریف و تکمیل سایت‌های خود در حوزه جذب سرمایه گذار نقش آفرینی کند سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز است که به همین دلیل کارگروه تخصصی سرمایه گذاری در سازمان تشکیل شد.

شفیعی، هدف از تشکیل کارگروه سرمایه گذاری را شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری، تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری، آسیب شناسی سرمایه گذاری به ویژه در حوزه ساماندهی مشاغل و ارائه راهکار برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تعریف سایت‌های ساماندهی مشاغل عنوان کرد و گفت: در این حوزه ظرفیت سازی برای حضور بخش خصوصی به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: رابطه بین دستگاهی و تعیین مقرراتی که علاوه بر اینکه حضور سرمایه گذاران را تسهیل می‌کند شفافیت نیز داشته باشد از دیگر وظایف کارگروه است چرا که در نهایت این شهروندان هستند که باید از این مشارکت سود ببرند و بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار