فرمانده انتظامی کرمان گفت: در طرح ۳ روزه مبارزه با قاچاق کالا انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵۷ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: یکی از اولویت‌های ماموریتی فراجا در سال جاری برخورد قاطع با قاچاق کالا است که این مهم برای چندمین بار طی امسال با اجرای یک طرح ضربتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: طی اجرای این طرح ۳ روزه و با تلاش بی وقفه همکارانم فرآورده‌های نفتی، تجهیزات پزشکی، کود شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان ۲۵۷ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال برآورد شد کشف و در این رابطه ۳۵ متهم دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف ۱۰۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین، تشکیل ۱۰۷ فقره پرونده و دستگیری ۱۱۴ متهم در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور کاهش زمینه‌های تحمیل ضرر و زیان به زیرساخت‌های اقتصادی جامعه و معاش مردم با جدیت تداوم خواهند داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار