دارنده مدال برنز جهان گفت: حریفان خوبی به صربستان می آیند که آن ها را آنالیز کردیم.

علیرضا نجاتی، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۶۳ کیلوگرم گفت: خدا را شکر اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و بدن‌ها در حال آماده شدن برای حضور در مسابقات جهانی که کمتر از ۴۰ روز دیگر آغاز می‌شود، شده است و تا آن زمان به ۱۰۰ درصد آمادگی خواهیم رسید و با آمادگی کامل راهی مسابقات خواهیم شد، ان‌شاالله بتوانیم بهترین نتایج را از این مسابقات کسب کنیم. 

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است. 

نجاتی گفت: پیش از این در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و به تازگی به وزن ۶۳ کیلوگرم آمده‌ام و تجربه این وزن را در مسابقات امید‌های جهان داشتم و توانستم مدال برنز مسابقات را از آن خود کنم. 

او گفت: حریفان خوبی از کشور‌های گرجستان، قرقیزستان و قزاقستان در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده‌اند که کشتی آنان را با مربیان دیگر آنالیز کردیم و ان‌شاالله بتوانیم بهترین کشتی‌ها را بگیریم. 

نجاتی عنوان کرد: قطعاً هدف تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات جهانی کسب مدال طلا است، ما هم تلاش می‎کنیم مدال طلا را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه سال جاری در صربستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار