نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: عهد و پیمانی که با خدا بسته اید و سوگندی که خورده اید در راه اسلام و انقلاب خواهید بود پایبند به اصول و رفتار و منش شهدا باشند و به تعهدات خود عمل کنید و وفا نمایید.

آقای سید محمدرضا میر تاج الدینی در مراسم یادبود اولین سالگرد غلامحسین شیری علی آباد نماینده سابق و ادوار گذشته مردم هشترودو چاراویماق در مجلس پایبندی به اصول و رفتار و منش شهدا و ارزش‌های انقلاب را از مهم‌ترین شاخص‌های انقلابی‌گری دانست.
او  گفت: امروز کشور ما ایران به یک کشور قدرتمند در برابر ابرقدرت ها‌ی جهان تبدیل شده است و اگر در منطقه اقدامی صورت گیرد اول تصمیم گیر ایران است.

او به ضعف اقتصادی و مشکل اقتصادی در کشور اشاره نمود و گفت: با وجود مشکلات به حول و قوه الهی کشور رو به رشد است و کار‌های زیادی در کشور شده و نیاز‌های اساسی مردم در مناطق مختلف حل شده است و برخی‌ها هم در حال حل شدن است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت آیت‌الله رئیسی پیشرفت‌های خوبی در حوزه گسترش روابط با همسایگان صورت گرفته و شاهد گسترش روابط با کشور‌های بلوک شرق مانند چین و روسیه هستیم.

تاج الدینی افزود: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی، ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی و بانکی است.

مرحوم غلامحسین شیری علی آباد به مدت چهار سال نمایندگی مردم هشترود و چاراویماق را در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بر عهده داشت.

از مسئولیت‌های آن مرحوم می‌توان به شهرداری هشترود، ریاست نهضت سواد آموزی شهرستان هشترود و ریاست آموزش و پرورش شهرستان ملکان اشاره کرد.

وی سال گذشته به علت بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.