معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ایام انتخاب رشته قبول شدگان کنکور سراسری گفت : به منظور کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته‌های دانشگاهی؛ ۲۰ مرکز مشاوره‌ای در سطح نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و تمام مناطق و شهرستان‌های استان فعال شده است.

احمد شایسته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در مراکز سعی شده از مشاوران مجرب و با تجربه اداره کل آموزش و پرورش استان که در دوره‌های تخصصی کشوری و استانی حضور داشته و با آخرین تغییرات در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری و نرم افزار تخصصی و کاربردی مربوطه آشنا شده اند، استفاده شود.

وی هدف از تشکیل و فعالیت این پایگاه‌های مشاوره‌ای را حمایت علمی و کارشناسی از داوطلبان کنکور در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی آن‌ها برای کسب موفقیت‌های تحصـیلی و کاهش بار روانی دانش آموزان و اولیاء آنان عنوان کرد و افزود: جلوگیری از فعالیت مراکز غیرعلمی که به دریافت هزینه‌های سنگین از داوطلبان کنکور انتخاب رشته اقدام می‌کنند یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است.

شایسته تصریح کرد: داوطلبان و خانواده‌ها می‌توانند از روز شنبه ۱۵مردادماه ۴۰۱ تا پایان زمان انتخاب رشته که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود به صورت حضوری به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از ازدحام و خطرشیوع بیماری کرونا، داوطلبان می‌توانند از طریق شماره‌های ذکر شده نسبت به اخذ نوبت اقدام نموده و در ساعت تعیین شده توسط این پایگاه‌ها جهت انجام انتخاب رشته مراجعه حضوری نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.