تا خرداد سال آینده صورت می‌گیرد

زیر بار ترافیک رفتن ۲۵ کیلومتر از باند دوم محور طبس - یزد

فرماندار طبس از زیر بار ترافیک رفتن ۲۵ کیلومتر از باند دوم محور طبس – یزد تا خرداد سال آینده خبر داد.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه تصادفات رانندگی زیادی در ورودی طبس رخ می‌دهد، دوبانده سازی ۵۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در محور طبس - یزد ۱۱ کیلومتر باند دوم احداث شده است و در ادامه ۲۵ کیلومتر در دست اجرا است که تا خرداد سال آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

رحیمی اظهار کرد: ۱۳ کیلومتر این ۲۵ کیلومتر آماده است و اگر کارخانه آسفالت همکاری کند تا آبان امسال آسفالت می‌شود که در نهایت بستگی به امکانات کارخانه آسفالت دارد.

فرماندار شهرستان طبس با اشاره به اینکه هر کیلومتر راه سازی ۱۰ میلیارد تومان در یک منطقه کوهستانی هزینه دارد و اعتبارات خاصی باید مد نظر باشد، بیان کرد: ۱۲۵ کیلومتر دیگر از محور طبس - یزد باقی مانده که زیر بار ترافیک رود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در محور اصفهان به طبس از روستای جوخواه که ۱۷ کیلومتر از شهرستان طبس فاصله دارد، ۳۴ کیلومتر باند دوم در حال استفاده است و در ادامه ۱۰ کیلومتر پیمانکار مشغول به کار است.

رحیمی ادامه داد: مطالعات ۱۷ کیلومتر از محور طبس تا جوخواه انجام شده است و اگر تا دو سال آینده عملیاتی شود در ۶۰ کیلومتر از محور طبس - اصفهان باند دوم اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان طبس گفت: در محور طبس - دیهوک که ترافیک سنگینی در شب برقرار است، دوبانده سازی ۵ کیلومتر از سمت طبس انجام و ۵ کیلومتر از سمت دیهوک بعد از تاسوعا و عاشورا کلنگ زنی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.