نادری گفت: آموزش پولی راهِ ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌‎بندد.

احمد نادری در برنامه فرامتن شبکه افق درباره نتایج کنکور ۱۴۰۱ و کمرنگ بودن سهم دانش آموزان دولتی در رتبه‌های برتر کنکور امسال، گفت: چیزی که عنوان شد که سهم مدارس دولتی پایین بوده و مدارس غیردولتی سهم بسیار بالایی در رتبه‌های برتر داشتند، نوعی پروپاگاندا است چرا که مدارس سمپاد نیز نوعی مدرسه دولتی به شمار می‌آید و طبق آمار ۲۹ نفر از ۴۰ نفر رتبه‌های برتر کنکور عضو مدارس سمپاد بوده اند.

سیستم آموزشی کشور از دهه ۷۰ با یک انحراف جدی مواجه شد

وی ادامه داد: از دهه ۷۰ یک انحراف جدی در نظام آموزشی کشور در دولت پس از جنگ ایجاد شد و معتقدم این انحراف روز به روز در حال بیشتر شدن است؛ انحراف نامبرده پولی کردن آموزش نام دارد که این پولی شدن امروز حتی در مدارس سمپاد نیز وجود دارد.

دو قطبی کردن آموزش پولی و غیرپولی برای کشور یک زنگ خطر جدی است

عضو هیات رئیسه مجلس، تصریح کرد: در واقع مطرح کردن دو قطبی مدارس دولتی و غیردولتی اشتباه است بلکه موضوع اصلی دو قطبی آموزش پولی و غیرپولی است. این دو پاره کردن آموزش موجب طبقاتی شدن جامعه شده و مصوبه اخیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در مورد کنکور نیز به این اختلاف دامن می‌زند.

نادری اضافه کرد: از دهه ۷۰ یک سیستم نئولیبرال در دولت پس از جنگ پیاده شد و تبعات آن همچنان تا امروز نیز ادامه دارد، مدارس پولی با آموزش اختصاصی به طبقه ثروتمند در ماراتون آموزشی پیشی خواهد گرفت و این اختلاف با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی پررنگ‌تر نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهکار برای از بین بردن این دو قطبی به هیچ عنوان مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی نیست، گفت: در مصوبه شورا تاثیر معدل در ۳ سال پایانی ۶۰ درصد و تاثیر کنکوری که دو بار در سال برگزار خواهد شد به ۴۰ درصد خواهد رسید این یعنی مافیایی که در کنکور نقش آفرینی می‌کرد به آموزش و پرورش نیز ورود خواهد کرد.

فقط مجلس می‌تواند مصوبه خود را ابطال کند نه هیچ مرجع دیگری

نادری افزود: مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی اولا به این دلیل که شورا طبق قانون اساسی حق قانونگذاری ندارد غیرقانونی بوده از سوی دیگر مجلس در سال ۱۳۹۲ مصوبه سنجش و پذیرش دانشجو را به تصویب رسانده و فقط صحن مجلس می‌تواند مصوبه خود را ابطال کند نه هیچ نهاد یا مرجع دیگری.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: ثانیا در حوزه محتوا وقتی ارزیابی به عهده مدارس باشد عملا مافیای کنکور را به مدارس خواهیم آورد و آموزش و پرورش را سراسر مافیا خواهیم کرد. ضمن اینکه طبقات متوسط و فرودست با این مصوبه دیگر هیچگونه شانسی برای حضور در دانشگاه‌های درجه یک کشور را نخواهند داشت.

مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی خلاف عدالت و خلاف فلسفه انقلاب اسلامی است

وی تاکید کرد: مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی خلاف عدالت و خلاف فلسفه انقلاب اسلامی است، پیش از این حداقل دانش آموزی می‌توانست از دور افتاده‌ترین مناطق کشور شکاف طبقاتی را بشکند و به دانشگاه‌های درجه یک کشور راه پیدا کند، اما با این مصوبه عملا چنین چیزی ممکن نخواهد بود.

مدارس سمپاد دچار انحراف شده‌اند

نادری با انتقاد از اینکه مدارس سمپاد نیز امروز از فلسفه و اهداف اولیه خود دور شده و دچار نوعی انحراف شده اند، افزود: مهم‌ترین انحراف این مدارس این بوده که اولا پولی شده اند، مدارسی که برای ایجاد عدالت آموزشی شکل گرفته بودند امروز دارای انحراف شده و حتی توزیع این مدارس نیز در مراکز استان‌ها است و اختلاف کیفی مدارس سمپاد تهران با سایر استان‌ها نیز مشهود است، با چنین روشی سمپاد کاملا از هدف اصلی خود دور شده است.

نادری یادآور شد: امروز مدارس سمپاد نیز به سمت تبدیل شدن به یک موسسه کنکور حرکت می‌کند و دانش آموزان تک ساحتی به دور از تربیت سایر وجوه در این مدارس در حال آموزش دیدن فقط برای تست زنی است.

وی در مورد حواشی کنکور ۱۴۰۱ نیز، گفت: اتفاقی که در کنکور امسال رخ داد این بوده که برخی تقلب‌های کنکور امسال را در بوق و کرنا کردند، بنده به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش که به همه اطلاعات این سازمان دسترسی دارم عنوان می‌کنم که تقلب‌های امسال بیشتر از پارسال نبوده، سوال این است چرا حتی روش‌های تقلب نیز رسانه‌ای شد؟ به این دلیل که مافیای کنکور می‌خواست با جنجال رسانه‌ای به اجرای مصوبه شورا کمک کند تا از اجرای این مصوبه سود بیشتری ببرد.

نادری با یادآوری نامه ۲۷۱ نماینده مجلس در مخالفت با مصوبه اخیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: بنده حتی مخالفت خود را چندین مرتبه به صورت حضوری به رئیس جمهور منتقل کردم، ولی برخلاف قولی که به ما داده شد این مصوبه از طرف رئیس جمهور با عجله ابلاغ شد.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: اولین انحراف در نظام آموزشی در دهه هفتاد در دولت پس از جنگ با پیاده کردن نئولیبرالیسم بود، از طرفی برای ثبت در تاریخ می‌گویم دومین انحراف نظام آموزشی کشور که پس از دهه ۷۰، راه را برای صعود طبقه پایین و فرودست می‌بندد، همین مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی است، به عبارتی با اجرای این مصوبه فرزند کارگر تا آخر عمر کارگر و فرزند پزشک نیز پزشک خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
انقدر مملکت بی صاحبه که هنوز مشخص نیست کی باید قانونگذاری کنه اگه قانونگذاری دست مجلسه شورای فرهنگی انقلاب با اجازه کی قانون میذاره و قاون هاش عملی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
جک میگی به دنبال نفوذ در آموزش و پرورش حتی کسانی که کتب درسی رو تالیف میکنند خودشون مافیای کنکورند بعضی دبیران آموزش و پرورش بیش از یک پزشک‌متخصص درآمد دارند با کلاسهای ۶۰ نفره تست تو موسسات ،بعضی از دبیران سمپاد در کلاس درس نمیدن باید بری کلاسشون و بیچاره منی که ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
چندساله که رشته های پولسازی دهن پرکن شده مال بچه هایی که یا پولداران و در مدارس تاپ و گران قیمت درس خوندن و یا سهمیه ای هستند . من بعضی هارو می‌شناسم که خیلی درسخون بودن ولی چون مدارس معمولی درسخوندن و پول بین الملل نداشتن و سهمیه هم نداشتن نهایتا تونستن پرستاری و بیهوشی و کارشناسی رادیولوژی قبول بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
چرا عادت دارین بحث رو پیچیده کنید راه حل فقط این هست که سوالات کنکور از متن کتاب و چیزایی باشه که تو کتاب هست نه اینکه سوالات موسسات کنکور رو بدین که فقط با روشهای اونا قابل حل هست و با روش کتاب نمیشه حل کرد یا اگه هم بشه زمان زیادی میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرم سالها شعورشون به این نمیرسه یا منافعشون نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
بابا خود آموزش پرورش با موسسات کنکور همدستن و ازشون درصد میگیرن زمان ما انقدر کتابها حجیم بود کتاب ریاضی برای هر مطلبی چندتا مثال داشت الان کتابها رو یه جور رمزگونه و خلاصه نوشتن که جز با کمک کمک درسی نشه چیزی فهمید خدا بزنتشون
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
چند ساله که رشته های تاپ و پر متقاضی شده واسه بچه پولدارهایی که از اول درمدارس گرانقیمت درس خوندن و از اساتید خصوصی بهره بردن و یا سهمیه ای ها که با رتبه های چند ده هزار رشته خاص قبول میشن الان دقیقا میدونم که دبیرستانهای دولتی پایین شهر تو گروه تجربی قبولی تو رشته های تاپ معمولا ندارن مگر دانش اموزی سهمیه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
کسی به حرف ایشون گوش نمیده، مدارس سمپاد، ربات تربیت میکنن ! هیچ علائمی از حیات در این مدارس دیده نمیشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
وقتی همه مدارس ودانشگاه ها دولتی بشود دیگربه کسی نمره الکی نمی دهند موسسه های انتفاعی برای کسب درآمدبیشتر اقدام به نمره دادن می کنند وبرای تبلیغ مؤسسه خودشان باسازمان سنجش برای کسب رتبه های برتر هماهنگ می شوند وفسادایجاد می کنند پس بایدبرچیده شوند وتمام مدارس ودانشگاه ها دولتی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
عجب کامنت کارشناسی شده ای خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
ساعت خواب!!
مافیای کنکور سالهاست به سیستم آموزش و پرورش نفوذ کرده , ولی مسئولین خودشون رو به خواب زدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اگر دین نداری لااقل آزادمردباشید کجا مدارس سمپاد تست میزنن ما که کلاس بیرون نرفتیم تو این سمپاد هیچی نشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
خداکنه مجلس برا اجرای عدالت جلوی این مصوبه وایسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
ما فرزانگان یک شیراز بودیم اصلا تست حل نمیکردن اگه معلمی درس خودشو میداد باید مدال طلا گردنش مینداختیم بقیه شهرها رو نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
ولی مافیا تو همه چیز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
تو روستاها و مناطق محروم آنقدر دانش آموزان با استعداد هست ولی به دلیل بی عدالتی نظام آموزشی استعدادشان نابود و همه میشن کارگرو پادوی پول دارای شهرهای بزرگ. به جرأت میگم تو روستاها ی ایران استعدادهایی است که اگه یک هزارم هزینه ای که تو شهرهای بزرگ برای دانش آموزان تنبل و بابا پولدار و بابا متصل به بالا میشه برا اونا هزینه بشه ایران گلستان می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
شما اصل قضیه رو اشتباه متوجه شدی. قرار نیست ایران گلستان بشه.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
درودبرشرفت که حرف حساب رازدی ودل مستضعفان راشاد لطفاجلوی این مصوبه ظالمانه را بگیرید امید ما مظلومان فقط مجلس انقلابی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
خدا کنه این مصوبه ننگین هرچه زودتر لغو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
احتمال زیادایشون نمیدونه سمپادچیه بچه ما تو سمپاد درس میخونه حتی یکروز هم تست کارنمی کنن فقط کلاس فوق العاده دارن و تابستون که همه تعطیلن دارن هرروز حتی پنج شنبه تا بعدازظهرمیرن کلاس و درس میخونن خواهشا اگه درمورد چیزی اطلاعی ندارین نظرندین واجر ملتو ضایع نکنین واقعا تلاش و همت دانش آموزان سمپاد رانمیشه زیرسوال برد یه بچه سمپاداول متوسطه اندازه متوسطه دوم مدرسه عادی سواد داره ودرس میخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اونی که پول ندارن بچه شو با استعدادی که داره تو سمپاد ثبت نام کنه تکلیفش چیه جوری حرف میزنی انگار اونایی که ما داریم خرج میکنیم شما هم ندارید برید بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
شهریه سمپادخیلی کمه مدارس دولتی واسه ثبت نام دو برابر میگیرن واسه فرهنگی ها هم نصفه اونجا هم کار خاصی نمیکنند هر کسم میره از کلاس کنکور و خصوصی استفاده میکنه فقط حسنش اینه بچه هاش سرشون تو درسه ۹۰ درصد تو خلاف نیستن وگرنه منی که بچم کلاس نرفت اونجا هیچی نشد ولی خدا رو شکر میکنم حداقل خلافم نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
به هر حال الان هم رانت و بی عدالتی هم در این روش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
مصوبه شورای عالی انقلاب بسیار شتاب زده است همین امر باعث نگرانی بیشتری می شود.
Iran (Islamic Republic of)
U235
۱۸:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
من ثبت نام در وزارت آموزش و پرورش ایران را در هر مقطعی حرام اعلام میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
من که درچنین کشوری جمعیت تولید نخواهم کرداصل کنکور باید حذف شود این کار درپاکستان وهند انجام شده وهیچ اختلاف طبقاتی هم شکل نگرفته کنکور باعث تشدیداختلاف طبقاتی شده سیستم آموزشی به سیستم دوره ساسانیان شبیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
واقعا قبول شدن در رشته پزشکی استرسزا شده خیلی همت و هوش میخاد بخصوص اگه بچه پولدار نباشی و از اساتید گرانقیمت استفاده نکنی و یا سهمیه نداشته باشی . مگر اینکه هم خیلی تلاش کنی و هم‌‌نابغه باشی تا بدون سهمیه و پول خرج کردن قبول شی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۷:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
خدا پدر مادر مدارس سمپاد رو بیامرزه بلاخره یک زحمتی میکشن . ولی خیلی ها بدون زحمت زیاد با سهمیه دارن میان پزشکی تعدادشون هم کم نیست خیلی ها که پولدارن من حدود ده نفر رو میشناسم در رشته های دندان پزشکی و داروسازی رفتن کشورهای مجارستان و فیلیپین و قبرس بعد دوسه سال بر میگردن اینجا ادامه تحصیل میدن در واقع با پول کنکور رو دور میزنند کلا عدالت اموزشی تو کشور ما یعنی کشک اگه بچه پولدار نباشی و سهمیه نداشته باشی قبولی تو رشته پزشکی خیلی خیلی خیلی سخته البته ناممکن نیست ممکنه استثناهایی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
الله اکبر از این ظلم
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
برای فرزند کشاورز با درصدهای بالای کنکور رتبه ضعیف میزنند انهم درخود سازمان سنجش تا نتواند به هیچ جا برسد رانت ورشوه فساد درسازمان سنجش ووارد کردن بچه پولدار ها از درپشتی به دانشگاه بیداد می کند فکر نکنید سازمان سنجش سازمان بی عیبی است نخیر سراسر فساد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
درست فرمودیدخرید صندلی های پزشکی را فراموش نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
تقریبا درست بود
به نظر من
تنها راه نجات از مافیای چند سر کنکور پلکانی شدن آموزش است
ابتدا همه کاردانی سپس بر اساس معدل و امتحان کارشناسی ناپیوسته و سپس دکتری و پزشکی ناپیوسته
تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
آفرین چه پیشنهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چرا موسسات آموزش کنکور مانند قارچ سمی رشد و علاوه بر شبکه های اینترنتی، در شبکه های رادیو و تلویزیون بازاریابی می کنند؟،!! گرفتن هزینه های هنگفت از دانش اموزان برای یاد دادن نحوه تست زنی، آسیب به دانش کشور و دامن زدن به بی عدالتی آموزشی است. پس چرا جلوی آنها گرفته نمی شود؟!؟!.اگر هم مسولین باور دارند که کار و روش انها درست است، کتابهای آموزش و پرورش را بر اساس روش کار این موسسات چاپ و آموزش دهند تا دستکم دانش آموزان از ولوشو و بمباران تبلیغاتی موسسات بی شمار کنکور آزاد شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
#لغو_تغییرات_کنکور۱۴۰۲
#لغو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی
نه به نظام آموزشی لیبرالی انگلیس در ایران اسلامی
صدای جوانان مناطق محروم را بشنویید
صدای مظلومان را بشنوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
طبق اصل ۴۳ قانون اساسی ایران عزیز کاملا واضح آمده که آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان مرد باید رایگان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
شورای انقلابب فرهنگی با مصوبه تغییر شیوه کنکور پاس گل را ببه مافیای کنکور داد.
همین الآن موسسات واسه امتحان تشریحی و تستی در دونوبت دیماه سال جاری و تیرماه سال آتی مشغول بازاریابی شدند.
در این بین وای به حال آن دانش آموز بخت برگشته که پدرش توان مالی جهت حمایت از فرزندش را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
این حرفا را که ما مردم میدونیم چه کسی باید جلوی مافیا را بگیره این وظیفه شماست چرا قدرت این کار را هیچ دولتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
شاید خودشم مافیاست البته شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اگه اظهارات این نماینده صحیح است دلیل اینکه رسانه ملی به این موضوع نمی پردازد چیست چرا تصویب کنندگان به همه جوانب امر توجه نکرده اند پاسخ قانع کننده در این مورد مورد انتظار همگان است.
Iran (Islamic Republic of)
U235
۱۶:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
تمام مدارکی که در آموزش و پرورش صادر شده بر اساس پول و دلار امریکا بوده و باطل هستند. ثبت نام در آموزش و پرورش خیانت به علم است.
Iran (Islamic Republic of)
98
۱۶:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
من نمی دونم مافیای کنکور که نونش در کتابهای کمک درسی و سوال و... چرا باید از برگزاری 2 تا کنکور و تاثیر معدل نهایی ناراحت بشه؟ من اهل تهرانم و دبیرستان تا کارشناسی ارشد ، غیر از پیش دانشگاهی همشو غیرانتفاعی خوندم ؛ اولا کنکور با وجود دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور عملا حذف شده ثانیا شما اگه با مافیا مشکل داری کتب درسی غنی سازی کن آموزش کلیه دروس هم توسط بهترین اساتید در تلویزیون و اینترنت در اختیار دانش آموزان قرار بده کسی نیاز به این کلاسها پیدا نمی کنه ؛ این مصوبات فقط باعث ایجاد رانت برای آقازاده ها و خیلی پولدارها و... میشه که از دانشگاه های اسم و رسم دار مدرک بگیرن بقیه بچه ها هم (خصوصا مناطق محروم) اعصابشون خرد بشه و حقوقشون ازبین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
طرح جدید کنکور و تاثیر 40 درصدی معدل در نتیجه کنکور ما رو بدبخت کرد
ما دانش آموزان مدارس دولتی در یک شهرستان کوچک چطور میتونیم به تحصیل در رشته های پرطرفدار امید داشته باشیم؟
خدا ازشون نگذره که با تصویب همچین طرحی آرزوهای تحصیلی ما رو نقش برآب کردند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
ببین الکی نگو اگر محرومی تشریحی برات بهتره چون دبیرها تشریحی کار میکنند اگرم بچه پولداری میری کلاس تست خودتو جا نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه طبق قانون اساسی عدالت اموزشی برای همه فراهم نشده...درسوئد والمان وخیلی از کشورها همه مساوی ویکسان از امکانات اموزشی بر خوردار هستن.....ما از مسلمانان بیشتر توقع داریم ..مخصوصا بعد از انقلاب....که برای برقراری عدالت انجام شد...قانون اساسی را اجرا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یکی از راهها این است که افراد کم درآمد را به در آمد بالاتری برسانیم تا بتوانند به صورت جدی برای فرزندان خود هزینه کنند
راه دیگه این است که کار جهادی انجام گیرد یعنی معلمان خوب و با کیفیت بروند به مدارس دولتی و خیرین هم کمک کنند به این معلمان تا بتوانند با قدرت به بچه های مدارس دولتی درس دهند
اون وقت معلوم می شه که کی از همه بهتره
یادمه توی دبیرستان، مدیر مدرسه از معلم های خوب دعوت می کرد برای تدریس. یادم نیست دولتی بود یا نمونه دولتی
ولی مدرسه راهنمایی که بودم با اینکه دولتی بود ولی مدیر می گشت به دنبال معلم های خوب. خدا خیر بده به این دو مدیر که خانم هم بودند ولی فوق العاده بودند
هر کجا هستند سالم باشند ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
لغو مصوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
موسسه قلمچی شهریه امسال را ۱۰۰ درصد افزایش داده این در حالیست که جهت برگزاری آزمون ها مدارس منتخب آموزش و پرورش در اختیارش است و بیم آن می رود تبانی بین این موسسه و وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته باشد.لازم است مجلس و دستگاههای نظارتی بر کار این موسسه و ارتباطش با وزارت آموزش و پرورش ورود کنند.تا این موسسات هست کارگاه تست زنی برای اغنیا هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چه ربطی داره کسی که درس میخونه معدلم میتونه بگیره
مگه اینکه مشکل شما عمومیه که انگار مافیا با شما ها همدسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
فسادبه همه جا ازجمله کنکوررسوخ کرده
آخرین اخبار