مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هرگونه اقدام خودسرانه نسبت به ایجاد انشعاب برق غیرمجاز و غیرایمن برای هیئت‌ها ممنوع است.

جوادی گفت: بر این اساس از هیات‌های عزاداری درخواست می‌شود در طول برگزاری مراسم مراقب نزدیک شدن وسایل و تجهیزاتی مانند عَلَم، بیرق، پرچم و ... به تجهیزات شبکه برق باشند. 

او با تاکید بر اینکه هیئت‌ها و تکایا از نصب بنر و پرچم بر روی تجهیزات شبکه خودداری کنند، افزود: برای نصب داربست از متخصصان و شرکت‌های معتبر درخواست همکاری کرده و به هیچ عنوان از تیر‌های برق به عنوان تکیه‌گاه داربست استفاده نشود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: هنگام استفاده از روشنایی برای محل‌های احداث شده با داربست وضعیت سیم‌کشی را کاملا ایمن‌سازی کنید و از هرگونه اتصال غیرایمن پیشگیری کنید.

او با بیان اینکه پیش از آغاز مراسم با استفاده از نیرو‌های متخصص و کارشناسان وضعیت سیم‌کشی محل برگزاری پایش و ایمن‌سازی شود، گفت: برای تامین روشنایی از لامپ‌های فوق‌کم مصرف استفاده شود، این لامپ‌ها علاوه بر کاهش مصرف برق ایمنی بالاتری داشته و گرمای کمتری تولید می‌کنند.

جوادی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۲۱ با کارشناسان توزیع برق استان زنجان تماس گرفته و توصیه می‌شود از هر اقدام خودسرانه‌ای پرهیز کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.