آغاز رزمایش پایش مصرف مشترکان پر مصرف زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان در استان آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

جوادی گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی و منابع آبی صنعت برق کشور با ناترازی تولید و توزیع انرژی مواجه است.

او افزود: امسال با تدبیر و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف و همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی تابستان را بدون خاموشی سپری کردیم و باید از مشارکت همه مشترکانی که این شرکت را در ارائه برق پایدار یاری می‌کنند تقدیر کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان ادامه داد: تعداد مشترکانی که الگوی مصرف را در استان زنجان رعایت نمی‌کنند بسیار اندک است و این رزمایش باهدف نهادینه‌سازی بهینه مصرف کردن برای این مشترکان اجرا می‌شود.

جوادی گفت: بر این اساس تیم‌های پایش شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان با حضور در محل مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان ضمن رصد وضعیت و ارائه مشاوره برای مدیریت مصرف و نحوه استفاده از انرژی این واحد‌ها آخرین راه‌کار‌های کاهش مصرف را در قالب بروشور‌های تهیه شده در اختیار مشترکان قرار خواهند داد.

رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی و باحضور تیم‌های عملیاتی امور‌های دهگانه شرکت توزیع نیروی برق استان از امروز آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.