مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

احتمال زیاد تعطیلی پنج شنبه‌های استان مرکزی تا آخر مرداد ماه

محمودی گفت: با توجه به ادامه گرمای شرجی احتمال تعطیلی پنج شنبه‌های استان مرکزی تا آخر مرداد ماه هست.

محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان و معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار از احتمال زیاد تعطیلی پنج شنبه‌ها تا آخر مرداد ماه خبر داد و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

گرمای هوا در روزهای پیش رو اندکی کاهش دارد اما با توجه به شرجی بودن هوا موجب افزایش مصرف می شود و به همین  دلیل به استاندار پیشنهاداتی شده  که احتمال زیاد تعطیلی پنج شنبه‌ها تا آخر مرداد ماه  وجود دارد  که  از طرف استانداری اعلام خواهد شد.

با توجه به شرجی بودن گرمای پیش رو مصرف برق را افزایش می‌دهد از مشترکین می‌خواهیم تاپایان گرما همکاری لازم را در مدیریت مصرف به منظور پایداری شبکه داشته باشند.

ضمن قدردانی از مردم و هم استانی‌ها بابت همکاری از ابتدای پیک مصرف برق (۱۶ خرداد) تاکنون که کمک کردند تا پایداری شبکه حفظ شود، پیک بار تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و ان شالله که با رعایت میزان مصرف برق و کنترلی که وجود دارد تاپایان پیک بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم و خاموشی به مردم اعمال نشود.

بخش قابل توجهی از مشترکین بخش خانگی و تجاری هستند که می‌توانند با پیوستن به پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف خانگی و کاهش ۲۰ درصدی بخش تجاری کمک کنند تابتوانیم مصرف برق را کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.