حیدری:

تک تک شهدای مدافع حرم قهرمان ملی هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدافعان حرم شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و باید با قطعیت گفت که تک تک شهدای مدافع حرم قهرمان ملی هستند و این نشان افتخاری بر گردن خانواده‌های آن‌ها است.

آقای حیدری ۱۸ مردادماه در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پدیده شوم داعش سناریوی دشمنان جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: این گروه تروریستی با همکاری استکبار جهانی و ارتجاع عرب برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفت، اما این پدیده شوم زمین‌گیر شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدافعان حرم با بصیرت و دشمن شناسی در برابر داعش ایستادند و به افتخار شهادت نائل آمدند و این جای بسی افتخار است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در دوران امامت ائمه اطهار، برخی مسلمانان به دلیل نداشتن بصیرت به ائمه پشت کردند و یا در مقابل آن‌ها ایستادند، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که در عاشورا عده‌ای بر روی امام حسین علیه السلام شمشیر کشیدند و خانواده ایشان را به اسارت گرفتند.

حیدری با تاکید بر اینکه اگر مدافعان حرم و مجاهدت آن‌ها نبود، قطعا داعش اکنون در کشورمان ایران بود، گفت: مدافعان حرم شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و باید با قطعیت گفت که تک تک شهدای مدافع حرم قهرمان ملی هستند و این مدال افتخاری بر گردن خانواده‌های آن‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امنیت و ثبات کنونی کشور مدیون مجاهدت شهدای مدافع حرم است، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم الگوی مقاومت در جبهه مقاومت هستند و جبهه مقاومت به یک جبهه نفوذناپذیر تبدیل شده است، باید از این شهدا به‌عنوان قهرمان ملی نام ببریم.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، امروز به شجاعت مدافعان حرم معترف هستند و این مسئله جای بسی افتخار است.

گفتنی است، در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری تجلیل به‌عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار