پس از بارندگی اخیر در شهر هارونی، فرماندار شهرستان شهرکرد با حضور در این شهر به همراه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان از نقاط آسیب پذیر هارونی بازدید میدانی کرد.

آقای ارژنگ در این بازدید گفت: بارش باران‌های سیل آسا باعث آبگرفتگی معابر و مسیل‌ها شد که بلافاصله نیرو‌های امدادی در شهر هارونی مستقر شدند و نسبت به تخلیه سریع آب از واحد‌های مسکونی خسارت دیده اقدام کردند. 

وی افزود: در این حادثه هیچ‌کس خسارت جانی ندید، اما خسارت‌هایی به بخش کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت‌های شهر هارونی وارد شده است که گروه‌های کارشناسی برای ارزیابی خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیل در شهر هارونی حضور می‌یابند و نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن برآورد و اعلام می‌گردد.


بیشتر بخوانید


ارژنگ از لایروبی دوباره مسیل‌ها پس از وقوع سیل در شهر هارونی و شستشو و پاکسازی معابر خبرداد و گفت: اکیپ‌های راهداری، تیم‌های اداره برق، جمعیت هلال احمر، نیرو‌های بسیج و نیرو‌های خدمات و آتشنشانی شهرداری به همراه تمامی ماشین آلات خود در شهر هارونی و سایر نقاط شهرستان بصورت آماده باش هستند تا در کمترین زمان ممکن به مناطق مورد نیاز اعزام و اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار