در سومین جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر زنجان با توافق ۲ طیف بر سر تقسیم عناوین و سِمت ها، ترکیب هیات رییسه جدید مشخص شد.

در  سومین جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر زنجان که عصر روز چهارشنبه برگزار شد، برای هر یک از عناوین رییس شورا، نایب رییس، منشی اول و منشی دوم، یک کاندیدا اعلام نامزدی کردند که در نهایت مجید ناصحی مقدم با ۹ رأی به عنوان رییس، حجت الاسلام کاظم مجتهدی با ۹ رأی به عنوان نایب رییس، سعید نجفی با ۷ رأی به عنوان منشی اول و مهدی طالب با ۹ رأی به عنوان منشی دوم برای سال دوم شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند.

گفتنی است هفته گذشته ۲ جلسه متوالی انتخابات هیات رییسه شورای شهر زنجان به دلیل عدم حضور و نیز ترک جلسه چهار عضو (موسوم به طیف آبادگران) از حدنصاب افتاد و رسمیت خود را از دست داد.

آبادگران در مقابل اکثریت ۵ نفره گروه «ما بر این باوریم» خواستار به دست آوردن عنوان نایب رییس و منشی اول شورا بودند، ولی در جلسه امروز برای منشی اول فردی از آبادگران اعلام نامزدی نکرد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان در این جلسه در سخنانی به ضرورت تعامل و همبستگی در شورا تاکید کرد و گفت: هر آنچه طی یک سال گذشته در شهر اجرا شده و موجب موفقیت مدیریت شهری شده، مرهون تلاش و مجاهدت‌های صادقانه در یک فضای تعامل و همبستگی بوده است.

خلجی افزود: امیدوارم این فضای تعامل در شورای شهر زنجان استمرار داشته باشد و مثل گذشته، مردم از ماحصل آن بهره‌مند شوند.

رئیس پیش شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه باب تعامل و گفتگو باز است و ما باید دنبال حل مشکلات شهر و شهروندان باشیم، گفت: مردم از ما وفاق و همدلی می‌خواهند و ما طی یک سال گذشته این همدلی را در قالب مصوبات شورا برای بهبود امور شهر نشان دادیم.

مرادلو افزود: اختلاف نظر امری طبیعی است و باید کل را ببینیم، با صحبت‌هایی که پیش از جلسه بین اعضا شد، تصمیم بر این شد که همه اعضا با قوت و با هیات رییسه‌ای توانمند، مسیر خدمت به مردم را با قوت ادمه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.