مراسم استقبال از مادر شهید پرویز پوردل که اهل استان تهران بوده و پس از ۳۴ سال شناسایی شده است، در اهواز برگزار می‌شود.

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه استانی گفت: پیکر شهید پرویز پوردل، ۲ سال پیش به عنوان یکی از شهدای گمنام به میهن اسلامی بازگشت و در یکی از شرکت‌های گروه ملی فولاد در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد. 

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی می گوید: شناسایی این شهید والامقام پس از ۳۴ سال گمنامی با انجام آزمایش‌های ژنتیک از مادر، برادر و خواهرانش صورت گرفت.

او گفت: شهید پوردل اهل اسلامشهر استان تهران و از نیرو‌های ژاندارمری سابق بود که به جبهه‌های جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق در برابر ایران اعزام شد.

سردار حاجتی می‌گوید: امروز، پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه، مادر شهید پرویز پوردل برای زیارت مزار مطهر فرزندش وارد اهواز، قدمگاه و مشهد شهیدان خواهد شد و به همین منظور مراسمی با هدف استقبال از این مادر فراغ کشیده که فرزند شهیدش پیش از این جاویدالاثر بوده است، در ساعت ۲۱ امشب با نوای حاج صادق آهنگران، یادگار ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود مردم شهیدپرور و خونگرم اهواز و خوزستان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در این مراسم شرکت کنند و با مادر این شهید تازه شناسایی شده همنوا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.