رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست کشور گفت: ضعف درآمدزایی در استان اردبیل محرز و مشهود است.

محمود لیائی گفت: بررسی مشکلات و موانع موجود برای رسیدگی به آن‌ها با اولویت ویژه در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور باید در استان اردبیل این موضوع با جدیت ویژه مد نظر باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست کشور می گوید: اداره کل پست استان اردبیل نسبت به وضعیت نیروی انسانی و جابه‌جایی مرسولات پستی جایگاه مناسبی دارد و درصدد هستیم وضعیت استان اردبیل را در این زمینه ساماندهی و رصد قرار دهیم.

به گفته او، درآمدزایی در استان اردبیل با ضعف اساسی مواجه است و در این زمینه نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای درآمدزایی قابل قبول هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

لیائی گفت: با اجرای سیستم هوشمند تفکیک مرسولات پستی شاهد افزایش سرعت، دقت و ارتقای کیفیت فرایندهای پستی در بستر مرکز تجزیه و مبادلات و استان‌ها هستیم و به تبع آن موجبات افزایش رضایت مندی مشتریان فراهم شده است.

او می گوید: در دوران کرونا ارسال پستی مرسولات نسبت به سال‌های گذشته نیز افزایش یافته و امیدواریم با اقدامات به عمل آمده در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ظرفیت پست بهره‌مند شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.