رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف گفت: شماری از گردشگران لهستانی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان بازدید کردند.

محمود باعقیده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف گفت: گردشگران لهستانی امروز در سفر به خواف علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهرستان و اسکان در اقامتگاه بوم گردی با آداب و رسوم، غذا‌های محلی و پوشش مردم منطقه نیز آشنا شدند.

او افزود: بازدید از کارگاه‌های تولید و فروش صنایع دستی از جمله رودوزی‌های سنتی، حوله بافی و گلیم بافی، بازدید از کارگاه آهنگری و نهالستان‌های کاج شهر نشتیفان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده برای این گردشگران بود. شهرستان خواف به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران استان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران خارجی به خصوص اروپایی‌ها می‌باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف ادامه داد: در صورت تولید محتوای فرهنگی، تاریخی و طبیعی این شهرستان به زبان‌های مختلف، حضور جدی شرکت‌های مسافرتی و بوم گردی‌ها در نمایشگاه‌های گردشگری، توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در بخش راه و اقامت و آموزش راهنمایان گردشگری به زبان کشور‌های هدف و تسلط آن‌ها به جزییات علایق و شناخت مخاطبان می‌تواند شاهد حضور بیشتر گردشگران خارجی در خواف بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.