حجت الاسلام ذوالفقاری خواستار پیگیری مسائل و مشکلات بررسی شده در سفر وزیر بهداشت به شهرستان انار از سوی مسئولان شهرستان شد.

نماز  جمعه  این هفته به امامت امام جمعه امین شهر حجت الاسلام  ذوالفقاری در محل مصلی نماز جمعه (مسجد صاحب الزمان) برگزار شد.

حجت الاسلام  ذوالفقاری، خطیب جمعه امین شهر در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت:   خداوند در قرآن کریم آیاتی در مورد پرهیزکاران و خصوصیات آنان عنوان کرده است و درباره آن ها می فرماید: ایشان نیکوکارانی با تقوا هستند که از خشیت و خوف خداوند بدن آن‌ها لاغر و نحیف مانده است که هر که آنان را می بیند، انگار بیمار هستند؛ ولی این طور نیست در صورتی که آشفتگی ظاهرشان نشان از امری بزرگ دارد. 

او در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به بیان فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در مسأله جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: مسأله بین نزاع حق و باطل، بر سر اقامه حق و حکومت الله و حکومت طاغوت است و دشمنان می خواهند مسائل را طوری جلوه دهند که نشان دهند همه مشکلات از جانب حق است و کاری کنند که جامعه از حق جدا و به سمت باطل گرایش پیدا کند. 

حجت الاسلام  ذوالفقاری در ادامه به بیان رویداد‌های تاریخی و مناسبتی پرداخت و خواستار پیگیری مسائل و مشکلات بررسی شده در سفر وزیر بهداشت به شهرستان و مصوبات سفر از سوی مسئولان شهرستان شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار